معاون اول دولت یازدهم در نخستین اجلاس وزاری گردشگری مجمع گفتگوی همکاری آسیا:

توافق برجام فرصت عظیمی برای توسعه صنعت پردرآمد گردشگری برای کشور است/باتعامل میان ملت ها می توان با تفکر شوم داعش برخورد کرد

اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم در نخستین اجلاس وزاری گردشگری مجمع گفتگوی همکاری آسیا پس از خوش آمدگویی به حضار اظهار داشت:اسم تبریز در جهان یادآور تمدن و فرهنگ و آزاد منشی عجین شده است و خوشحالم هستم که این اجلاس در شهر اولین ها برگزار می گردد.
کد خبر: ۲۸۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 30 August 2016
اسحاق جهانگیری معاون اول  دولت یازدهم در نخستین اجلاس وزاری گردشگری مجمع گفتگوی همکاری آسیا پس از خوش آمدگویی به حضار اظهار داشت:اسم تبریز در جهان یادآور تمدن و فرهنگ و آزاد منشی عجین شده است و خوشحالم هستم که این اجلاس در شهر اولین ها برگزار می گردد.
جهانگیری گفت:برای هیچ کس پوشیده نیست که گفتگو و  درک متقابل زمینه ساز ارتباط و تعامل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بین تمام  کشورها و مخصوصا آسیایی است.
 
گردشگری ظرفیت بالقوه خوبی در چشم انداز ارتباط با کشورهای آسیایی است
 
وی گفت:امروز رشد سریع و روز افزون صنعت درآمدزای گردشگری در کشورهای آسیایی باعث افزایش تعاملات و با تبع آن افزایش قدرت سیاسی، فرهنگی کشورهای منطقه خارومیانه میشود.البته ناگفته پیداست که کشورهای که از نعمت امنیت بهره مند هستند بیشترین سود از توسعه ی گردشگری را خواهند داشت.
 
جهانگیری اظهار داشت:گردشگری  صنعتی است که ارز آوری خوبی داشته و باعث افزایش و رفع مشکل  اشتغال خواهد شد.
 
باتعامل میان ملت ها می توان با تفکر شوم داعش  برخورد کرد
 
وی در ادامه با اشاره به خطر تروریسم در منطقه گفت:حضور کشورهای بیگانه عامل اصلی جنگ و تنش در کشورهای آسیایی و منطقه حساس خارومیانه است.اگر دست شوم و دخالت های بیگانگان بگذارند کشورهای آسیایی با  مسالمت و صلح به حیات خود ادامه خواهند داد.قطع کردن دست بیگانگان از منطقه مستلزم همکاری جدی بین ملت ها و دولت های آسیایی است.
معاون اول دولت یازدهم در اهمیت قرار گیری کشور در راه ابریشم اظهار داشت:همانطور که راه ابریشم ایران را  دروازه ی شرق به غرب جهان تبدیل کرده بود این عامل ظرفیت و استعداد افزایش روابط کشورمان با دنیا را دارد.
 
وی در پایان گفت:توافق برجام فرصت عظیمی برای توسعه صنعت پردرآمد گردشگری برای کشور است و بایستی همه باهمدلی و همفکری از این فرصت بدست آمده استفاده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار