بازدید رییس فدراسیون ورزش روستایی کشور از مازندران +تصاویر

غلامرضا جعفری رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی به جهت بازدید از امکانات ورزشی این منطقه و نیز دیدن از فینال چهارمین دوره جشنواره بازیهای بومی محلی (اویل) کجور از شهرستان نوشهر بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۲۸۸۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۴ 31 August 2016
به گزارش تابناک مازندران: جعفری در این سفر دو روزه طی بازدید از یک مدرسه غیر فعال از شورای اسلامی اویل خواست تا طی انجام مراحل قانونی و نیز مصوبه وزارت ورزش و آموزش و پرورش این مدرسه را برای انجام اقدامات ورزشی در اختیار بگیرند.
 بازدید رییس فدراسیون ورزش روستایی کشور از مازندران +عکس
رئیس فدراسیون که در این سفر محمدرضا بحرگردنیکو رئیس هیات ورزش روستایی استان مازندران، ایزدی دبیر ورزش روستایی و معصوم پرویی رییس هیات ورزش روستایی نوشهر او را همراهی می کردند پس از بازدید میدانی از مدرسه مخروبه و نیز فینال چهارمین دوره جشنواره اویل تعدادی اقلام ورزشی به مسیولین این روستا اهداء نمود و گفت:
 
اگر چنانجه شورای اسلامی اویل موفق شود این مدرسه را به یک مکان ورزشی تبدیل کند از سوی فدراسیون به آنان یک تخته تشک کشتی، میز پینگ پنگ و تجهیزات دیگر تحویل خواهد داد.
 بازدید رییس فدراسیون ورزش روستایی کشور از مازندران +عکس
یاد آور می شویم چهارمین دوره جشنواره بازیهای بومی محلی روستای اویل که با بازیهایی چون طناب کشی، بومی محلی، دارت و فوتسال همراه بود تحت عنوان شهداء مدافع حرم نامگداری شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار