کشف ۳ تن انواع مواد مخدر در استان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۳ تن انواع مواد مخدر طی ۵ ماه نخست امسال در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 04 September 2016
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۳ تن انواع مواد مخدر طی ۵ ماه نخست امسال در استان همدان خبر داد.

به گزارش مهر، محمد مهدیان نسب در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان فامنین بیان داشت: شهرستان فامنین به خاطر عبورشریانهای حیاتی نظیر بزرگراه راه کربلا و همچنین آزاد راه از شهرستانهای حساس به لحاظ امنیتی است.

وی از احداث پاسگاه «اصله» و تقویت انتظامی شهرستان فامنین خبر داد و گفت: در ۵ماهه نخست امسال با تلاش عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شاهد کشف ۳تن انواع مواد مخدر و افزایش ۶۱ درصدی در کشف مواد مخدر بودیم.

وی از شناسایی و پاکسازی ۵۰ نقطه آلوده به مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: در این خصوص شهرستان فامنین رتبه اول را در سطح استان دارد.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه از ۱۰۰پرونده ارسالی به مرکز مشاوره و مددکاری کلانتری۱۱ فامنین، ۷۵مورد آن با تلاش مشاوران و مددکاران اجتماعی منجر به سازش شده است، اظهار کرد: در آینده نزدیک مراکز مشاوره و مددکاری را در فرماندهی انتظامی شهرستان فامنین گسترش می دهیم.

وی ادامه داد: در حوزه عفاف و حجاب نیز اقدامات بسیارخوبی صورت گرفته و در نقاط حساس و تفرجگاهها ۸ ایستگاه عفاف و حجاب ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان فامنین نیز با تقدیر از فرمانده انتظامی شهرستان فامنین، اظهار داشت: هرجا امنیت باشد، رونق اقتصادی وتولید وجود دارد و ما به برکت امنیت توانستیم چندین طرح اقتصادی و تولیدی را کلنگ زنی کنیم.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان این مراسم طی حکمی سرهنگ «محمدباقر سلگی» را به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان فامنین منصوب و از سرهنگ «بزرگعلی نوری» تکریم و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار