رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان :

برگزاری دوره‌های بصیرت‌افزایی اصحاب رسانه

تابناک: رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان گفت: دوره‌های آموزشی و کاربردی بصیرت‌افزایی اصحاب رسانه و علاقمندان مطبوعات اصفهان در ۲ مقطع مقدماتی و پیشرفته از سوی سازمان بسیج رسانه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 29 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، رضا صفری با اشاره به برگزاری دوره‌های خبری و بصیرت‌افزایی رسانه‌ای در اصفهان اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه اصفهان با هدف بالا بردن کیفیت رسانه‌ها و توانمندسازی خبرنگاران دوره‌های آموزشی کاربردی ویژه خود را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این دوره‌ها افزود: این دوره‌‌ها کوتاه و کاربردی بوده و با استفاده از اساتید مجرب کشوری در مراکز دانشگاهی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان بیان کرد: این دوره‌ها 2 بخش بوده که شامل مقدماتی و مربوط به افرادی است که به حرفه خبرنگاری و رسانه علاقه‌مند هستند و بخش پیشرفته مربوط به خبرنگارانی است که در رسانه‌های مشغول به کار هستند.

صفری خاطرنشان کرد: این دوره‌ای آموزشی با سایر دوره‌ها تفاوت دارد و تمایز آن در کاربردی بودن آن است، زیرا دانش‌آموختگان پس از پایان دوره خود به صورت کارورزی در یک رسانه مشغول به کار می‌شوند، اگر در این مدت موفق شدند به آنها گواهی‌نامه پایان دوره اعطا می‌شود.

وی درباره زمان برگزاری این دوره‌ها گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سعی بر این است که این دوره‌ها از نیمه دوم اردیبهشت ماه آغاز شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار