مدیر کل تعاون یزد: تفکر تعاونی را در جامعه حاکم کنیم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: باید تفکر تعاونی ها را در جامعه با فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی حاکم کنیم .
کد خبر: ۲۹۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 08 September 2016
به گزارش تابناک یزد،محمد حسین ریاحی از تعاونی وحدت دهیاران مهریز بازدید و در جریان مسائل و مشکلات و اهداف برنامه های اجرایی آن قرار گرفت.
وی در این بازدید ضمن تبریک به مناسبت هفته تعاون اظهار داشت: مفهوم واقعی تعاونی را اینگونه میتوان بیان داشت که ما بتوانیم از تمام ظرفیتها و پتانسیلهای خودمان چه در حوزه اندیشه و چه در حوزه اجتماعی و اقتصادی برای رسیدن به یک هدف واحد استفاده کنیم.
این مسئول گفت: مفهوم واقعی تعاون بصورت عملیاتی و اجرایی باید پیاده سازی شود ، گاهی با تشکل هایی روبرو هستیم که به ظاهر تعاونی اند اما ماهیت تعاونی ندارند.
ریاحی افزود: با توجه به اینکه دولت قصد دارد بر اساس اصل 44، برون سپاری های خود را با اولویت به بخش تعاون بسپارد همه باید باید تلاش کنیم که ظرفیت پذیرش و بستر مناسب برای دریافت تصدی های دولتی فراهم آید.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و هیئت همراه همچنین از شرکت تعاونی درب و پنجره سازان مهریز بازدید بعمل آورد و از نزدیک با روند فعالیت شرکت و مشکلات و مسایل آن تعاونی آشنا شدند.
در حال حاضر 17 شرکت تعاونی دهیاری در سطح استان مشغول به فعالیت هستند که از تعداد یک تعاونی در شهرستان مهریز با 44 نفر عضو در حوزه های مختلفی از جمله جمع آوری زباله، صدور پروانه ساختمانی، امور عمرانی و جدول گذاری، تولید و فرآوری شن و ماسه مشغول به فعالیت است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار