رئیس اداره دامپزشکی بویین‌زهرا:

قصاب متخلف در بویین‌زهرا به یک سال تعلیق از کار محکوم شد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا گفت: قصاب متخلف در این شهرستان با صدور حکمی بی‌سابقه محکوم به یک سال تعلیق از کار و أخذ گواهی آموزش از دامپزشکی شد.
کد خبر: ۲۹۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸ 17 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مهدی مهرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به دلیل تخلف بهداشتی متصدی یک واحد قصابی، دادگاه مربوطه علاوه بر تعلیق متخلف به مدت یک سال از فعالیت، متخلف را به گذراندن دوره آموزشی و دریافت گواهی دوره رعایت اصول و ضوابط بهداشتی از اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا ملزم کرد.

وی در خصوص اهمیت آموزش در زمینه عرضه فرآورده‌های خام دامی گفت: بسیاری از تخلفات بهداشتی انجام شده به دلیل عدم آگاهی کافی از نحوه صحیح تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی ایجاد می‌شود که در همین راستا اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا به طور مستمر اقدام به برگزاری جلسات آموزشی برای عرضه‌کنندگان و مصرف‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی می‌کند که نتایج مطلوبی هم در بر داشته است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا در خصوص صدور حکم اخیر گفت: حکم صادره دادگاه در راستای ارتقای سطح علمی متخلف بوده و این اداره ضمن تشکر از قاضی پرونده، از صدور چنین احکامی استقبال می‌کند.

مهرزاده عنوان کرد: عزم اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا به برخورد قاطع با متخلفان بوده و به تمام عرضه‌کنندگان اخطار داده که در صورت عدم رعایت بهداشت با آن‌ها برخورد قاطع می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: همچنین از عموم درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن تماس با تلفن گویای 1512 و یا ارسال پیامک به سامانه 50001512 اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا را یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار