مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان:

اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس آذربایجان غربی

سردار قربان نژاد در تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد : بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در این هفته با ۳ رویکرد گفتمانی , تبلیغی و اطلاع رسانی و تجلیل و تکریم برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 19 September 2016

تابناک آذربایجان غربی:‌ سردار سعید قربان نژاد مدیرکل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در نشست خبری با خبرنگاران که به منظور تشریح برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس برگزار شد , با انتقاد از نبود اطلاع رسانی اساسی در حوزه دفاع مقدس استان تاکید کرد : دفاع مقدس یک مولفه تمام نشدنی است و همه وظیفه دارند در راستای پردازش به این مهم کار بکنند.

وی تاکید کرد : بدون شک نقش رسانه ها در پیدایی و حفظ دفاع مقدس بیشتر از سایر حوزه هاست و از همین تریبون درخواست دارم به این اداره کمک کنید تا بتوانیم به رسالت اصولی خود عمل کنیم.

  البته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ضمن انتقاد از عملکرد و کم کاری برخی از رسانه خواستار پوشش بیشتر مطالب حوزه دفاع مقدس در رسانه های گروهی و فعال تر شدن خبرنگاران و فعالان این عرصه شد.

سردار قربان نژاد در تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد : بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در این هفته با ۳ رویکرد گفتمانی , تبلیغی و اطلاع رسانی و تجلیل و تکریم برگزار می شود.

وی افزود : راهبردهای جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مشتمل بر نقش راهبری ولایت فقیه , تبیین قدرت دفاعی و بسیج مردمی , بصیرت و مقاومت , تبیین اقتصاد مقاومتی پیاده شده است.

سردار قربان نژاد اذعان کرد : گرامی اشت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه لغایت ۶ مهرماه برنامه های مختلفی در سراسر استان اجرا می شود که شاخص تربن ان برگزاری رژه مشترک نیروهای مسلح و نمایشگاه هفته , غبارروبی مزار شهدا و حضور در نماز جمعه می باشد.

او ادامه داد : رونمایی از ۲۱ جلد کتاب که توسط نویسندگان استانی به رشته تحریر در امده از دیگر برنامه های هفته است.

مدیرکل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اذعان کرد : به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس کتابخانه تخصصی مشتمل بر ۱۱۰۰۰ عنوان کتاب و بالغ بر ۴هزار جلد در این اداره افتتاح می شود.

سردار قربان نژاد از تجلیل و تکریم از پیشسکوتان عرصه جهاد و شهادت خبر داد و گفت : نشست های تحقیقی و خبری در خصوص دفاع مقدس با حضور این افراد انجام می گیرد.

وی از برگزاری جلسات بصیرتی و یادواره زنان شهید خبر داد و گفت : استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از جمله برنامه راهبردی در اجرای گرامیداشت هفته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار