تاکید فرماندار یزد بر استفاده از روش های نوین آبیاری

فرماندار یزد گفت: استفاده از روش های نوین آبیاری در توسعه فضاهای سبز این شهرستان یک ضرورت است.
کد خبر: ۲۹۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 20 September 2016
به گزارش تابناک یزد،مصطفی سالاری  در آیین بهره برداری از فاز یک پارک مهرآوران یزد گفت: توسعه فضای سبز یکی از مهمترین خواسته های مردمی است که ضرورت دارد دستگاه های اجرایی ذیربط در این زمینه تمام تلاش خود را بکار گیرند.
وی ادامه داد: مدیران شهرداری با توجه به خشکسالی های پیاپی در سال های اخیر و با عنایت به اهمیت حفظ و گسترش فضای سبز شهری در یزد استفاده از روش های نوین آبیاری را در دستور کار خود قرار دهند.
فرماندار یزد افزود: شهر یزد به سبب قرار گرفتن در اقلیم نیمه خشک و خشک کشور نیاز به طراوت و شادابی بیشتری دارد که ازاین رو نیازمند افزایش سرانه فضای سبز هستیم.
سالاری تاکید کرد: ایجاد فضای سبز در سطح شهر به بهبود شرایط زیست محیطی کمک می کند و زمینه زیباتر شدن فضای شهری را فراهم خواهد ساخت.
وی با اشاره به اینکه فضای سبز استاندارد نقش بسزایی در ایجاد و تقویت شور و نشاط اجتماعی ایفا می کند تصریح کرد: فضای های تفریحی و سرگرم کننده از جمله پارک ها می توانند در تضمیمن سلامت روحی و روانی افراد جامعه موثر باشند.
سالاری در پایان با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در راستای بهبود وضعیت مدیریت شهری خاطرنشان کرد: امیدواریم در سالی که به پایان دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا منجر می شود اقدامات و برنامه های این نهاد در راستای خدمت رسانی به مردم و کیفیت بیشتر خدمات شهری باشد.
مراسم بهره برداری از فاز یک پارک مهرآوران با حضور فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار یزد و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار