شهردار رشت: پروژه زیرگذر رشت پایان مهرماه افتتاح می‌شود

کد خبر: ۳۰۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 03 October 2016
تابناک / شهردار رشت گفت: پروژه زیرگذر شهید رجایی رشت تا پایان مهرماه جاری افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی ثابت‌قدم امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت روشنایی پارک سبزه‌میدان این شهر اظهار کرد: به‌زودی روشنایی این پارک انجام می‌شود.

وی افتتاح پل زیرگذر شهید رجایی رشت را تا پایان مهر ماه جاری عنوان کرد و افزود: افتتاح این پل به دلیل عدم کارشناسی مناسب و برخی مشکلات به تاخیر افتاده است.

شهردار رشت درباره وضعیت خط ویژه این شهر تصریح کرد: خط ویژه رشت مشکلی ندارد و ترافیک در حاشیه این مسیر است.

وی با اشاره به بازآفرینی شهر رشت، گفت: طرح بازآفرینی در مسیر بقعه متبرکه فاطمه اخری «خواهر امام رضا(ع)» ادامه می‌یابد.

ثابت‌قدم از بازگشایی خیابان‌های صیقلان، معلم و تقاطع سعدی در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: در زمینه طرح تفصیلی رشت نیز به‌زودی به مناطق یک و چهار ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه بدهی‌های عقب‌افتاده تا پایان سال جاری صفر می‌شود، تصریح کرد: 30 میلیارد تومان معوقات خود را دریافت نکردیم اما بدهی‌های خود را صفر می‌کنیم.

شهردار رشت به بدهی مجتمع تجاری آدینه اشاره کرد و متذکر شد: عوارض این مجتمع تجاری 21 میلیارد و 600 میلیون تومان نهایی شده و به صورت تهاتری انجام می‌شود.

وی واکسینه کردن کارتن‌خواب‌ها را از برنامه‌های شهرداری با همکاری بهزیستی عنوان کرد و گفت: 130 نفر کارتن‌خواب هستند که باید در حوزه توسعه اجتماعی موثرتر رفتار کنیم.

ثابت‌قدم به موضوع تدفین اموات در باغ رضوان رشت اشاره کرد و با بیان اینکه دفن اموات در این منطقه رایگان نیست، خاطرنشان کرد: برای اصحاب رسانه قطعه‌ای با تخفیف در نظر گرفته می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار