مهران نجاتی: نیروی انتظامی در امنیت‌بخشی به محلات موفق عمل کرده است

عضو شورای شهر بندرعباس با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در زمینه‌های مختلف، گفت: پلیس در امنیت بخشی به محلات موفق عمل کرده است.
کد خبر: ۳۰۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 04 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهران نجاتی عصر امروز در حاشیه نشستی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعامل نیروی انتظامی با مردم یک سرمایه بزرگ و با ارزش است که در استان هرمزگان شاهد آن هستیم و باید این ظرفیت را بیش از پیش تقویت کرد.
 
وی با بیان این که تقویت امنیت در سطح محلات به همت بازگشایی معابر از سوی شهرداری و شورای شهر و حضور هوشمندانه نیروی انتظامی و بسیج صورت گرفته و دستاوردهای بسیار خوبی را به دنبال داشته است، افزود: حفظ و حراست از این امنیت بر دوش تک تک آحاد جامعه است که بتوان آن را در سطح مطلوبی حفظ کرد.
 
عضو شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: تحقق قانون در جامعه به همکاری و مشارکت عموم مردم نیاز دارد و هیچ دستگاهی به تنهایی قادر به ایفای نقش خود به طور کامل بدون همکاری مردم نیست.
 
نجاتی با اشاره ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی در جامعه برای کمک به ایفای نقش پلیس در ایجاد امنیت و اقتدار و تحقق همه جانبه قانون در کشور، از دستگاه‌های فرهنگی خواست تا همسو با جهت‌گیری‌های پلیس در اصلاح برخی رفتارهای اجتماعی، به تحقق این مهم کمک کنند.
 
وی با اشاره به مصوبات شورای شهر بندرعباس در دوره چهارم در زمینه کمک به نیروی انتظامی در تحقق امنیت و آرامش در این شهر و افزایش کنترل‌ و نظارت در حوزه‌های مختلف به تصویب ایجاد مرکز کنترل ترافیک شهر بندرعباس و تأمین تجهیزات مورد نیاز برای پایش اطلاعات تصویری معابر عمومی، افزود: باید هر دستگاه و سازمانی به نقش خود در قبال امنیت مردم عمل کند.
 
عضو شورای شهر بندرعباس ادامه داد: مقوله امنیت موضوعی چند وجهی است که نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی و نظامی بخشی از آن را بر عهده دارند که با همکاری و مشارکت مردم امنیت فراگیر بدست می‌آید.
 
وی تصریح کرد: در سایه تلاش و زحمات شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی شاهد تأمین اساسی نیاز برای توسعه استان هرمزگان یعنی امنیت فراگیر هستیم که باید قدردان این تلاش‌ها بود و به تداوم و تقویت آن کمک کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار