وقتی مسئولین خود منتقد می شوند؛

طرح‌های ساماندهی دریا بیشترین هزینه،کمترین درآمد

در حالیکه بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند که از ظرفیت دریا در مازندران به خوبی استفاده نشده است این بار مسئولین که خود متولی این امر می باشند دادشان در آمده و از وضعیت موجود طرح دریا انتقاد کرده اند.
کد خبر: ۳۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶ 04 May 2015
در حالیکه بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند که از ظرفیت دریا در مازندران به خوبی استفاده نشده است این بار مسئولین که خود متولی این امر می باشند دادشان در آمده و از وضعیت موجود طرح دریا انتقاد کرده اند.
به گزارش تابناک سرپرست فرمانداری شهرستان بابلسر گفت: طرح‌های ساماندهی دریا با بیشترین هزینه‌ کمترین درآمد را دارد.

علی اسد در آیین توسعه صنعت گردشگری دریایی این شهرستان، اظهار کرد: باید زمینه‌های لازم برای برای توسعه گردشگری دریایی در سواحل بابلسر فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه با توسعه صنعت گردشگری دریایی تحول خوبی در منطقه ایجاد می‌شود، افزود: اشتغال‌زایی بهترین دستاورد این بخش است.

سرپرست فرمانداری بابلسر با اشاره به وجود 38 کیلومتر ساحل در این شهرستان، تصریح کرد: سواحل این شهرستان بهترین ظرفیت برای توسعه و پیشرفت شهرستان است و باید با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی حرکت رو به جلویی در این زمینه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های ساماندهی دریا در تابستان با کمترین درآمد بیشترین هزینه و حواشی را دارد.

اسد با اشاره به اینکه در طول سال بیش از 3 میلیون نفر مسافر در بابلسر اسکان پیدا می‌کنند، ادامه داد: باید از این ظرفیت برای توسعه شهرستان به نحو شایسته بهره‌برداری کرد.

وی رونق کسب و کار را محور تقویت گردشگری دریایی دانست و اظهار کرد: با توسعه صنعت گردشگری دریایی در بابلسر به‌دنبال اشتغال‌زایی موثر و درآمدزایی مشاغل هستیم.

اسد با اشاره به اینکه سطح رضایتمندی گردشگران و مسافران باید محور برنامه‌های ما باشد، افزود: لازم است با همدلی بین دستگاه‌های اجرایی، بسترهای لازم را در این بخش مهیا کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان بابلسر در پایان گفت: تاکنون از همه ظرفیت‌های منطقه برای افزایش سطح بهره‌وری از سواحل و دریای بابلسر استفاده نشده است.

همچنین مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران که به عنوان یکی از متولیان اصلی این موضوع می باشد با اعلام اینکه ظرفیت‌های سواحل و دریای در استان بسیار زیاد است، در اینخصوص گفت: تاکنون از این ظرفیت‌ها به نحو شایسته بهره‌برداری نشده است.
وی با اشاره به اینکه تولید صنایع‌دستی با محصولات دریایی به رونق اقتصادی محلی در مازندران کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دستاوردهای خوبی دارد.
بزرگ‌نیا در پایان گفت: دریای مازندران با محوریت برنامه‌ریزی کارشناسی و عزم جدی فرمانداران با همراهی شهرداری‌ها در توسعه صنعت گردشگری مستعد است
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار