ورود 137 تریلر حامل میلگرد برای ساخت برج تجاری تفریحی طاووس دزفول

عملیات ساخت برج تجاری تفریحی طاووس در ساحل رودخانه دز با ورود 137 تریلر حامل میلگرد به ارزش 50 میلیارد ریال از روز یکشنبه وارد گام اجرایی شد
کد خبر: ۳۰۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 10 October 2016
 محمدرضا کرمی نژاد  افزود:مجتمع طاووس یک پروژه خدماتی رفاهی گردشگری است که در زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع در پائین دست بوستان ساحلی علی کله ساخته می شود   و قرارداد این طرح از سال 90 بین شهرداری و شرکت بزرگ طاووس بسته شد ولی به دلیل اختلاف بین 2 شریک پروژه در سال 92 تعطیل شد.   ورود 137 تریلر حامل میلگرد برای ساخت برج تجاری تفریحی طاووس دزفول

وی اظهار کرد:با پیگیری انجام شده و حمایت صورت گرفته شرکت برنده طرح موفق به اخذ مجوز لازم از بانک مرکزی ،دارایی با امضای شخص وزیر شد و قابلیت انتقال 300 میلیون دلار ارز از کشور ونزوئلا برای آغاز ساخت این مجموعه را پیدا کرد.

کرمی نژاد افزود:در حال حاضر بخشی از پول واریز شده و وزارت اقتصاد و دارایی از شرکت خواسته ظرف 6 ماه آینده کل پول قرارداد را وارد کشور کند .

وی گفت:خاکبرداری این پروژه از سه هفته پیش آغاز شده و اکنون 23 متر خاکبرداری انجام شده است ضمن اینکه طبق گفته پیمانکار در حال حاضر یکهزار نفر در این طرح مشغول کار هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار