برگزاری آزمون انتخاب ماموران سرشماري شهرستان يزد

کد خبر: ۳۰۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 10 October 2016
به گزارش تابناک یزد،فرماندار یزد کسب رتبه نخست کشوری در طرح سرشماری اینترنتی را مستلزم مشارکت همه جانبه مردم شهر و استان دانست و از نهایی شدن 183 نفر به عنوان مأموران سرشماری شهرستان یزد خبر داد.
"مصطفي سالاري" با اشاره به برگزاري آزمون انتخاب مأموران سرشماری شهرستان یزد،‌ اظهار کرد: 183 نفر به عنوان تعداد نهايي ماموران سرشماري شهرستان يزد تعیین شدند.

وی افزود: با تلاش معاونين فني شهرستان انشالله تا روز آينده نتايج آزمون مشخص شده و نفرات برتر به عنوان ماموران سرشماري انتخاب می‌شوند.

سالاری با بيان اين‌كه سرشماري اينترنتي در حال حاضر با قوت و پيگيري‌هاي لازم در حال انجام است، گفت: موفقيت طرح سرشماري اينترنتي شهرستان يزد به لحاظ گستردگي جمعيت و همچنين بالابودن تعداد خانوارها نيازمند همراهي بيشتر مردم و همكاري همه جانبه دستگاه‌هاي دولتي است.

فرماندار يزد با اشاره به این که روزانه قريب به 3 هزار خانوار يزدي در سرشماري اينترنتي مشاركت مي‌كنند، تصريح كرد: براي ارتقا رتبه شهرستان و استان نيازمند مشاركت بيشتر مردم و حمايت آنان از اين طرح ملي هستيم.

این مقام مسئول با بیان این که سرشماري اينترنتي باعث صرفه جويي در زمان و هزينه‌هاي اجرای طرح سرشماری می‌شود، ادامه داد: سرشماري اينترنتي از 3 مهرماه آغاز و تا 24 مهرماه ادامه خواهد داشت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار