سفر معاون اجرايي رئيس جمهور به مشهد

مشاور استاندار خراسان رضوی گفت: معاون اجرایی رئیس‌جمهور به مشهد مقدس سفر می‌کند.
کد خبر: ۳۱۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 15 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، امیر پور‌مهدی اظهار داشت: معاون اجرایی رئیس‌جمهور را در این سفر، دستیار ویژه رئیس‌جمهور، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، دستیار ویژه رئیس‌جمهور‌ در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ‌‌ایران، نمایندگانی از وزاتخانه‌های کشور، فرهنگ و ارشاد ‌و سازمان برنامه و بودجه همراهی می‌کنند.

وی افزود: در این سفر دو روزه جلسات ارزیابی تحقق تصمیمات ریاست‌جمهوری در سفر به استان، کارگروه زیارت و نشست با فعالان سیاسی با حضور  معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار می‌شود.

مشاور استاندار خراسان رضوی‌ گفت: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه مشهد و دیدار با تولیت آستان قدس رضوی نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این هیئت است.

پورمهدی ادامه داد: برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی و بازدید از چند پروژه عمرانی هم برای معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان این سفر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بانوان استان دیدار خواهد کرد، گفت: رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران نیز با اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی دیدار خواهد داشت.

مشاور استاندار خراسان‌ رضوی تصریح کرد: حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور با علماء و روحانیون و همچنین اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در استان دیدار می‌کند.

پور مهدی افزود: دیدار روستائیان و عشایر استان با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و همچنین دیدار نمایندگان سازمان برنامه و بودجه با فعالان اقتصادی خراسان‌رضوی از دیگر برنامه‌های این هیئت به مشهد مقدس است.

منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار