کمیته امداد تویسرکان رتبه دار نخست اشتغالزایی

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان گفت: کمیته امداد در بحث خودکفایی و اشتغال رتبه نخست ایجاد شغل را در سطح شهرستان کسب کرده است.
کد خبر: ۳۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 05 May 2015
 مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان اشتغال ایجاد شده کمیته امداد را در سال گذشته 323 فقره با هزینه اعتبار 19 میلیارد و 365 میلیون ریال اعلام کرد.
 به گزارش فارس؛  سعید حسینی اشتغال ایجاد شده کمیته امداد را در سال گذشته 323 فقره اعلام کرد و اظهار کرد: برای این تعداد شغل مبلغ 19 میلیارد و 365 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است. وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در بحث خودکفایی و اشتغال رتبه نخست ایجاد شغل را در سطح شهرستان کسب کرده است، از اجرایی شدن یک‌هزار و 267 طرح در حوزه‌های دامپروری، قالی‌بافی، خدمات، صنفی و صنعتی، حمل و نقل و کشاورزی نام برد. مدیر کمیته امداد تویسرکان با اشاره به اینکه 306 برنامه‌ آموزشی بلند‌مدت با صرف یک میلیارد و 491 میلیون و 553 هزار ریال برای مددجویان برگزار شده، تعداد آموزش‌های کوتاه‌مدت کمیته امداد را 610 فقره عنوان کرد. وی تعداد نظارت‌های انجام شده بر طرح‌های اشتغال را در کمیته امداد تویسرکان 5 هزار و 964 مورد با صرف اعتبار 391 میلیون و 807 هزار و 734 ریال دانست. حسینی به آغاز کار کارگاه قالی‌بافی دوره بهبافی در شهر فرسفج در قالب دوره سه ماهه در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: آموزش فرش‌بافی در دوره‌های مقدماتی، تکمیلی و عالی‌بافی با حمایت کمیته امداد و آموزش فنی‌ و حرفه‌ای برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه در این کارگاه به هر کارآموز 500 هزار تومان وام اعطا شده، ادامه داد: مبلغ یک میلیون تومان برای آموزش هر مددجو در کارگاه قالی‌بافی شهر فرسفج هزینه شده است. مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان با بیان اینکه به مددجویان کارآموز در پایان این دوره گواهی‌نامه اعطا می‌شود، افزود: کمیته امداد به مدت سه سال بر کار فرش‌بافی و بازاریابی مددجویان نظارت دارد. وی با اشاره به اینکه تاکنون در کمیته امداد 100 تخته فرش به متراژ 190 متر با ارزش یک میلیارد و 503 میلیون ریال تولید شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 312 دار قالی در کمیته امداد تویسرکان فعال است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار