اهمیت همکاری مردم با ماموران سرشماری

فرماندار ایلام با بیان اینکه ماموران آمارگیر از امروز با مراجعه حضوری به درب منازل مردم با استفاده از تبلت به صورت دقیق نسبت به ثبت و تکمیل اطلاعات خانوارها اقدام می کنند، تاکید کرد: از مردم م خواهیم با توجه به اهمیت بحث آمارگیری و تاثیرگذاری اطلاعات حاصله بر برنامه ریزی کشور با ماموران سرشماری همکاری لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۳۱۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 19 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ ناصر خوشخبر روز چهارشنبه در آیین زنگ آغاز مرحله حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن در مدرسه دخترانه شهیده ربابه کمالی با اشاره به مشارکت خوب مردم ایلام در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و عمومی اظهار کرد: انتظار می رود مردم در سرشماری عمومی نیز مشارکت بالایی داشته باشند.

وی به نقش کلیدی آمار در برنامه ریزی ها و توسعه کشور اشاره کرد و افزود: جمع آوری آمار با اجرای طرح ملی سرشماری عمومی نفوس و مسکن نقش مهم و کلیدی در برنامه ریزی ها، توسعه و پیشرفت کشور و رفاه عمومی دارد.

خوشخبر یادآور شد: 46 مامور شهری، 9 مامور روستایی و 10 کارشناس فنی و اجرایی در سطح شهرستان ایلام طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن را بصورت حضوری مدیریت و اجرا می کنند.

هشتیمن سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 از روز سوم مهر ماه به صورت اینترنتی آغاز و این روش تا جمعه 30 مهر ماه ادامه دارد ضمن اینکه از امروز 28 مهر نیز مرحله دوم - مراجعه حضوری) آغاز و تا 28 آبان نیز ادامه دارد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار