استاندار خراسان شمالی: وزیران پیشنهادی تخصص، تعهد و سابقه مدیریت دارند

استاندار خراسان شمالی گفت: سه وزیر پیشنهادی دارای تخصص، سابقه طولانی مدیریت و روحیه اعتدالی هستند که پیشنهاد وزارت به آنان روحیه امید و نشاط را در جامعه و درون این وزارتخانه ها زنده تر کرده است.
کد خبر: ۳۲۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 01 November 2016
محمدرضا صالحی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فخرالدین دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی برای وزارت آموزش وپرورش فردی متخصص، متعهد، دلسوز و با تجربه است و انتظار داریم با رای مثبت مجلس به وی، امید و نشاط در بین فرهنگیان بیشتر از گذشته شود.
وی افزود: مسعود سلطانی فر نیز سابقه طولانی مدیریت در کارنامه خود دارد که حضور وی در وزارت ورزش و جوانان می تواند با توجه به علم و تجربه و موفقیت هایش در مآموریت های کاری، امید و تلاش را در جامعه ورزشی افزون تر از گذشته نهادینه کند.
استاندار خراسان شمالی همچنین درمورد ویژگی های وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دارا بودن روحیه اعتدال و ارتباط منطقی با علمای دینی و اهل فرهنگ و هنر و استقبال هنرمندان و فرهنگ دوستان از سیدرضا صالحی امیری دورنمای روشنی از انتصاب ایشان در وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ایجاد کرده است.
وی اظهار امیدواری کرد مجلس شورای اسلامی نیز همگام با دولت با رای مثبت به تغییر و رای اعتماد به وزیران پیشنهادی زمینه ارایه خدمات مطلوب تر و شایسته تر را به ملت ایران فراهم کند.
رئیس جمهوری روز یکشنبه دوم آبان 1395 در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، فخرالدین دانش آشتیانی، سیدرضا صالحی امیری و مسعود سلطانی فر را به ترتیب به عنوان وزیران پیشنهادی آموزش وپرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.
جلسه رای اعتماد به 3 وزیر پیشنهادی روز سه شنبه 11 آبان ماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار