تسریع در ساخت تقاطع ورودی مهریز

کد خبر: ۳۲۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 09 November 2016
به گزارش تابناک یزد،فرماندار مهریز خواستار تسریع در ساخت و افتتاح تقاطع غیر همسطح ورودی این شهرستان شد .
سید محمد رستگاری  در نشست تخصصی دبیران شورای هماهنگی ترافیک استان در مهریز افزود: تقاطع غیر همسطح مهریز در اصل دروازه جنوبی استان یزد محسوب می شود.
وی با بیان اینکه ورودی مهریز بخاطر همجواری با برخی استان های جنوبی کشور محل رفت و آمد مسافران و وسایل نقلیه بسیار زیاد است بر پیگیری مسئولان برای تخصیص اعتبارات و تکمیل آن تاکید کرد.
فرماندار مهریز خاطر نشان کرد: اکثر کارهای ساخت و ساز این تقاطع مهم کشوری در محور مهریز به پایان رسیده و برای تکمیل آن با همت مسئولان شاهد تحقق آرزوی دیرینه مردم و رفاه و آرامش مسافران کشور در این محور مهم خواهیم بود.
رستگاری همچنین به اهمیت اجرای طرح های مناسب ترافیکی در مهریز به عنوان دیگر نیاز شهرستان اشاره و تصریح کرد: برای اجرای طرح های مختلف در شهر به همت و همراهی مسئولان استان نیاز است.
فرماندار مهریز گفت: شهرستان مهریز به عنوان یک شهر تاریخی و فرهنگی با جاذبه های مختلف ملی و جهانی با موقعیت مناسب آب و هوایی و گردشگری همواره در طول سال پذیرای خیل مسافران و مهمانان است که برای رفاه آنها و اجرای طرح های مناسب باید اعتبار اختصاص یابد.
همچنین در ادامه مدیرکل دفتر فنی استانداری یزد به اهداف برگزاری این جلسه و اهمیت هماهنگی در رسیدگی به وضعیت ترافیک در یزد و مناطق و شهرستان های تابعه استان به عنوان یک ضرورت اشاره کرد.
سید رضا خادمی در ادامه از اعضای شورای ترافیک استان یزد خواست تا همواره به برنامه‎‎های مختلف در این حوزه در مناطق خود با هماهنگی سایر بخش ها اقدام کنند.
در این جلسه ضمن طرح مسائل آموزشی به صورت تخصصی به مسائلی شامل حمل و نقل و ترافیک، آیین‎‎نامه‎‎ها، ضوابط و مقررات و سیاست‌‌های حمل و نقل در سطح شهرستان‎ها رسیدگی و مورد بررسی قرار گرفت.
تقاطع غیر همسطح در ورودی مهریز و جاده سنتو که حدود هشت سال از آغاز آن می گذرد یکی از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان بوده که با پیگیری های فراوان مناقصه آن انجام و شرکت جهاد نصر یزد به عنوان پیمانکار اجرای این طرح است.
این پروژه با احداث پل در 2 نقطه مشابه میدان امام حسین (ع) شهر یزد اجرا خواهد شد که مبلغ پیمانی آن افزون بر 115 میلیارد ریال از محل اعتبارات پروژه های ملی است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار