1900 میلیارد ریال برای پروژه انتقال آب بن – بروجن اختصاص یافت

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکهزار و 900 میلیارد ریال برای پروژه انتقال آب بن – بروجن در این استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۳۲۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳ 13 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست بررسی مشکلات این پروژه تاکید کرد: این مبلغ از محل اعتبارهای ملی در سال جاری اختصاص یافته است.
وی افزود: از این مبلغ 600 میلیارد ریال ردیف اعتباری، 700 میلیارد اعتبار برای خرید لوله و 300 میلیارد ریال اسناد خزانه به این پروژه ملی اختصاص یافته است.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: البته سازمان برنامه و بودجه کشور هم قول مساعد برای اختصاص 300 میلیارد ریال اسناد خزانه دیگر در پروژه انتقال آب بن – بروجن را داده است که بر همین اساس اعتبار سال جاری این پروژه به یکهزار و 900 میلیارد ریال می رسد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در سال گذشته نیز به منظور اجرای پروژه انتقال آب بن – بروجن 400 میلیارد ریال اعتبار ملی اختصاص یافت.
استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: به منظور تکمیل و بهره برداری از این پروژه در سال آینده 600 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
وی اظهار کرد: برای اجرای پروژه انتقال آب بن – بروجن یکهزار میلیارد ریال به منظور احداث تصفیه خانه از سوی بخش خصوصی هزینه می شود.
سلیمانی دشتکی گفت: این پروژه در سال 1396 به بهره برداری خواهد رسید.
با بهره برداری از پروژه انتقال آب بن – بروجن 460 هزار نفر از مردم ساکن در شهرها و روستاهای واقع در مسیر بن تا بروجن چهارمحال و بختیاری از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مندی می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار