آیت الله جوادی آملی:

آیت الله مظاهری مکتب امام حسین را زنده نگه داشتند

تابناک: رئیس و اعضای ستاد کنگره نکوداشت حضرت آیت الله العظمی مظاهری با آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی دیدار و گفتگو نمودند.
کد خبر: ۳۳۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 18 November 2016
تابناک اصفهان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، آیت الله العظمی جوادی آملی در دیدار با اعضای ستادکنگره نکوداشت آیت الله العظمی مظاهری گفت: آیت الله العظمی مظاهری شخصیت اخلاقی و علمی، بسیار قابل توجه و از بزرگان هستند.
 
وی با بیان اینکه کاری که علما باید بکنند این است که مکتب تشیع را زنده نگه دارند، افزود: آیت الله العظمی مظاهری مکتب امام حسین(علیه السلام) را زنده نگه داشتند.
 
استاد فلسفه و اخلاق حوزه علمیه خاطرنشان کرد: آیت الله العظمی مظاهری بسیاری از اساتید و شخصیت ها از جمله حضرت امام خمینی(ره) و آیت الله بروجردی را درک کردند و ایشان همچنین آثار ارزشمندی نیز دارند.
 
وی در ادامه باتوجه به ایام اربعین به زیارت اربعین اشاره کردوگفت: مهمترین پیام زیارت اربعین ادب ولایتمداری است و مردم اصفهان در این زمینه پیشگام بودند همان طور که در یک روز ٣٧٠ شهید در این شهر تشییع شد و امروز این میراث اصفهان به دست مردم این شهر قرار دارد.
 
شایان ذکر است در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی رئیس ستاد کنگره نکوداشت حضرت آیت الله العظمی مظاهری گزارشی از روند برنامه‌های این کنگره ارائه نمود.
 
گفتنی است دراین دیدار مسئولین حوزه علمیه قم،مشاورین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای ستاد برگزاری کنگره حضور داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار