انتظارات نامناسب، موجب بی‌رغبتی حاميان مالي ورزش دریزد می‌شود

کد خبر: ۳۳۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 27 November 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیر کل ورزش و جوانان استان يزد با بيان اين كه برخی انتظارات نامناسب از حامیان مالی موجب بی‌رغبتی آنها به سرمایه‌گذاری در بخش ورزش می‌شود، از تلاش‌هاي اين اداره كل براي فراهم كردن زمینه‌هاي حضور بیش از پیش بخش خصوصی در وزش استان خبر داد.
 "مسعود شریعتی" در مراسم تجليل از مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر يزد به خاطر حضور فعال و مستمر در ورزش و حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی، گفت: برخی اشخاص و سرمایه‌گذاران با سرمایه مالی و بعضی با سرمایه اعتباری‌شان از ورزش حمایت می کنند که این امر قابل تقدیر است و گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد در این امر پیشگام بوده و در رشته‌هایی از جمله هندبال، شنا، واترپلو و دوچرخه‌سواری، سرمایه‌گذاری کرده است.

وي افزود: برخی انتظارات نامناسب از حامیان مالی موجب بی‌رغبتی آنها به سرمایه‌گذاری در بخش ورزش می‌شود لذا تمام تلاشمان این است تا با حمایت و همکاری زمینه بیش از پیش بخش خصوصی در وزش را فراهم کنیم.

"محمدحسين رياحي" مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رييس هيئت دوچره‌سواري استان نيز كه در اين مراسم حضور داشت، هم اظهار كرد: گروه پیشگامان کویر به عنوان یک شرکت پیشرو در قالب باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان، در حوزه دوچرخه‌سواری خوش درخشیده و امروزه توانسته درآسیا خوش بدرخشد و مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد که نشان دهنده این است که اگر به ورزش توجه شود و نگاه ویژه به مقوله ورزش داشت‌، موفقیت‌های زیادی حاصل خواهد شد.

وی افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان با برنامه‌ریزی، مدیریت، همدلی و تلاش به خوبی توانسته پرچم جمهوری اسلامی ایران را در میادین مختلف به اهتزاز درآورد که به همین دلیل برآن شدیم تا به عنوان ارکان دولت و متولیان ورزش استان از همت و تلاشتان در حوزه ورزش و حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص دوچرخه‌سواری رشته‌ای که اصالت آن به یزد به عنوان شهر دوچرخه‌ها بازمي‌گردد، تقدیر و تشکر داشته باشیم.

"محمدرضا رضایی نژاد" مدير عامل گروه پيشگامان هم به اهداف گروه و باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان در سرمایه‌گذاری در ورزش اشاره كرد و گفت: به دنبال این هستیم تا رشته‌هایی را که تحت پوشش باشگاه قرار دادیم، با استعدادیابی و توجه به رده‌های پایه به جایگاه خوب و مطلوبی برسانیم و در کنار آن نگاهی نیز به بحث قهرمانی و حضور در سطح اول ورزش داریم.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا زیرساخت‌های مناسبی برای باشگاه فراهم کنیم، خاطرنشان كرد: باید شرایط حضور برای حامیان ورزش به گونه‌ای فراهم شود که آنها با تمایل بیشتری در ورزش سرمایه‌گذاری کنند نه این که ناامید شوند.

گفتني است؛ در اين مراسم كه با حضور برخي ديگر از مسئولان ورزش استان برگزار شد، از "محمدرضا رضایی نژاد" مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان و همچنین "مهدی پیشکوهی‌پور" مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر به خاطر حضور فعال و مستمر در ورزش و حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص رشته دوچرخه‌سواری و افتخارآفرینی در میادین مختلف با اهدا لوح سپاس، تجلیل شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار