همه گوشی های سامسونگ حسگردار می شوند؟

شایعات جدید حاکی از آن است سامسونگ می‌خواهد برای ساخت حسگر اثرانگشت از تأمین‌کننده‌های هم‌وطن خود استفاده کند. مدتی قبل گفته شد سامسونگ در گوشی پرچم‌دار گلکسی اس 8 از سنسور اثرانگشت لیزری استفاده می‌کند، بدین ترتیب می‌توان از روی نمایشگر هم اثرانگشت کاربران را شناسایی کرد.
کد خبر: ۳۳۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱ 27 November 2016
گفته می‌شود این تکنولوژی سرعت و دقت بالاتری به نسبت دیگر سنسورها دارد، البته به‌کارگیری سنسورهای اثرانگشت تنها در انحصار گوشی‌های پرچم‌دار نخواهد بود و پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک در دیگر گوشی‌های این شرکت نیز به کار رود.

یکی از شرکت‌هایی که سالیان زیادی است می‌خواهد با سامسونگ همکاری کند، احتمالاً برای گوشی‌های پایین رده این شرکت حسگر اثرانگشت تولید خواهد کرد. اکنون شرکت دیگری نیز وارد عمل شده و قرار است دو شریک جدید کره‌ای‌ها در حدود 2 میلیون حسگر اثرانگشت برای گوشی‌های رده پایین سامسونگ تولید کنند.

اگر شایعات به حقیقت مبدل شود، سامسونگ حسگر اثرانگشت گوشی‌های خود را از تأمین‌کننده‌های متفاوتی دریافت خواهد کرد. ظاهراً تعدادی از حسگرها توسط سامسونگ، برخی توسط تأمین‌کنندگان داخلی و حسگر گوشی‌های بالا رده توسط شرکت‌های بزرگ چون FPC و Synaptics تولید خواهد شد. بدین ترتیب این حسگر در تمام گوشی‌های سامسونگ به کار می‌رود و هزینه تمام‌شده را نیز کاهش خواهد داد.

البته تمام گفته‌ها بر پایه شایعات و گمانه‌زنی‌های کارشناسان است و هنوز تأمین‌کنندگان قطعی حسگرهای اثرانگشت به‌طور رسمی توسط سامسونگ تائید نشده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار