جمعیت فارس و شیراز چقدر است؟

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه استان فارس گفت: در مقایسه با آمارگیری 5 سال پیش، جمعیت شهر شیراز حدود 100 هزار نفر افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۳۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 06 December 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:ساسان تاج گردون اظهار داشت: با پایان یافتن دو مرحله آمارگیری نفوس و مسکن، فارس از نظر اجرای کیفی به‌عنوان بهترین استان معرفی شد.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان فارس افزود: دوره بازبینی آمارها از امروز آغازشده است و به‌احتمال بسیار تا 10 روز دیگر آمار پایانی اعلام می‌شود.

وی همچنین از پرداخت دستمزد آمارگیران خبر داد و گفت: پرداخت‌ها آغازشده و به‌تناوب دستمزد این عزیزان در روزهای آینده پرداخت می‌شود.

همچنین معاون آمار سازمان برنامه‌وبودجه استان فارس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: هنوز تا جمع‌بندی پایانی نمی‌توان آمار دقیقی از جمعیت این استان و دیگر موارد ارائه داد.

عبدالحمید سنگی افزود: جمعیت این استان به حدود 5 میلیون نفر رسیده است که نسبت به آمارگیری دوره قبل در پنج سال پیش نزدیک به 400 هزار نفر افزایش جمعیت داشته‌ایم.

وی گفت: جمعیت شهر شیراز نیز نزدیک یک‌میلیون و 800 هزار نفر برآورد می‌شود که حدود 100 هزار نفر به جمعیت این شهر نسبت به پنج سال پیش افزوده ‌شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار