احداث 12 ایستگاه جدید آتش‌نشانی در کرج

کد خبر: ۳۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶ 11 May 2015
عضو شورای اسلامی شهر کرج از احداث 12 ایستگاه جدید آتش‌نشانی در سال جدید در این شهرستان خبر داد.
محمدصادق باغستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با بیان اینکه توسعه طرح‌های خدماتی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف شورا و شهرداری کرج است که به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: توسعه ایستگاه‌های آتش‌نشانی در کرج با توجه به گستردگی این کلانشهر یکی از اقداماتی است که باید به درستی و با توجه به اولویت‌ها مدنظر قرار گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه هدف از احداث ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی ارائه خدمات بیشتر به شهروندان است، افزود: ارتقای کیفیت و استفاده از نردبان‌های مخصوص برای ساختمان‌های بلند از ویژگی‌های این ایستگاه‌ها است.
باغستانی با تأکید بر رشد سرانه‌های خدماتی اضافه کرد: با توجه به افزایش جمعیت در کلانشهر کرج خدمات باید به گونه‌ای ایجاد شود که تمام مردم در مناطق مختلف این شهرستان از خدمات یکسانی بهره‌مند شوند.
وی استفاده از نظرات و ایده‌های نخبگان در این خصوص را مهم ارزیابی کرد و افزود: در حال حاضر آهنگ رشد جمعیت در کلانشهر کرج سه برابر متوسط کشور بوده که این افزایش نیازمند ارائه خدمات مطلوب‌تر و پوشش نیازهای جامعه در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، شهری، ایمنی، بهداشتی و درمانی است.
باغستانی ادامه داد: در این راستا مدیریت شهری با تمهیداتی ویژه در راستای افزایش تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گام برداشته و با تخصیص بودجه و امکانات مورد نیاز بستر را برای توسعه و ترویج فرهنگ ایمنی در این کلانشهر هموار کرده است.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 9 ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی که یک ایستگاه آن متعلق به بانوان است احداث شد؛ به طور کلی هم‌اکنون 26 ایستگاه آتش‌نشانی در کرج فعال است





اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار