برگزاری محفل انس با قرآن در اردبیل

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی از کشور مصر در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 12 May 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام احمد علی‌نسب پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری محافل انس با قرآن در اردبیل اظهار داشت: محفل انس با قرآن کریم همراه با فضای روحانی و معنوی با حضور قاری مصری در اردبیل برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: در این محفل که به مناسبت فرا رسیدن مبعت حضرت رسول اکرم(ص) در اردبیل برگزار می‌شود از حضور قاری بین‌المللی از کشور مصر استفاده شده و تلاش می‌شود تا زمینه جلب و جذب هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان را به این محفل فراهم آوریم.

وی افزود: قرار است این محفل نورانی قرآنی در روز شنبه، همزمان با 26 اردیبهشت‌ماه و مصادف با روز عید مبعث بعد از نماز مغرب و عشا که توسط آیت‌الله سیدحاتمی، نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری اقامه می‌شود در مسجد قائم آل محمد(عج) فاز یک شهرک سبلان اردبیل برگزار شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد:‌ استاد «عادل الباز سالم»، قاری بین‌المللی بوده که در این محفل معنوی و روحانی از حضور وی استفاده شده و با قرائت قرآن کریم توسط این قاری مصری زمینه حضور هر چه بیشتر مردم در این محفل فراهم می‌شود.

علی‌نسب سخنران این مراسم معنوی را مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل دانست و گفت:‌ براساس هماهنگی‌های انجام شده بهزاد هژبری، قاری بین‌المللی اردبیلی، رضا محمدپور و رسول تمجید در کنار قاری بین‌المللی کشور مصر به قرائت آیات قرآن کریم پرداخته و مداحی محمد پناهنده نیز از دیگر برنامه‌های این محفل نورانی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار