فرودگاه مهرآباد زیر ذره بین تعزیرات حکومتی

گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران امروز با حضور در فرودگاه مهرآباد بر فعالیت رستوران ها، اغذیه فروشی ها و سوپرمارکت های فرودگاه نظارت کرد.
کد خبر: ۳۵۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 28 December 2016
به گزارش تابناک : در این گشت مشترک که نمایندگان اصناف تهران و کارشناسان بهداشت محیط هم حضور داشتند مواردی مانند گرانفروشی، رعایت نکردن بهداشت و درج نکردن قیمت در غرفه های فرودگاه مشاهده شد.
اکثریت قابل توجه مسافران فرودگاه هم از گرانفروشی اغذیه فروشی ها و سوپرمارکت های فرودگاه انتقاد داشتند.
اداره کل تعزیرات حکومتی امروز براساس شکایت های مکرری که دریافت کرده بود، در فرودگاه حاضر شدند و تعداد زیادی از این شکایت های مردمی به پارکینگ های فرودگاه مربوط می شد.
برهمین اساس ماموران تعزیرات در تعدادی از پارکینگ ها نیز حضور یافتند اما مدرکی دال بر گرانفروشی دیده نشد.
علت اصلی شکایت مردم از قیمت های مصوبی بود که چندی پیش به تصویب رسیده بود، به این ترتیب که در پارکینگ های سرپوشیده این فرودگاه ورودی هزار و 900 تومان و به ازای هر یک ساعت توقف هزار و 100 تومان هم دریافت می شود که برای توقف 24 ساعته نیز در روز نخست 19 هزار تومان و در روز دوم 21 هزار تومان و در روز سوم 23 هزار تومان دریافت می شود.
مراجعان به پارکینگ های فرودگاه مهرآباد از افزایش قابل توجه نرخ مصوب پارکینگ های فرودگاه بسیار انتقاد داشتند.
رئیس گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران هم در حاشیه گشت در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: باتوجه به تعداد بسیار زیاد شکایت ها از غرفه های فرودگاه در آینده ای نزدیک کانکس تعزیرات در فرودگاه مهرآباد مستقر خواهد شد.
بهمن حسن بیگی افزود: مردم در صورت مشاهده گرانفروشی و موارد خلاف بهداشت به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران مراجعه و یا اینکه شکایت خود را از طریق سایت این اداره کل ثبت کنند.



منبع : صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار