تکمیل تقاطع غیر همسطح مقداد تا پایان سال

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم از تکمیل تقاطع مقداد تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۵۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 29 December 2016
به گزارش تابناک قم، قاری قرآن،معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری با اشاره به احداث تقاطع غیرهمسطح مقداد،گفت: این تقاطع دارای پل روگذر در امتداد بزرگراه امام علی(ع) و تقاطع کامل شبدری در اتصال به بلوار عمار یاسر است، هفته گذشته مسیر و محور اصلی شرقی به‌صورت یک‌طرفه زیر بار ترافیک رفت. 
 
معاون شهردار قم خاطرنشان کرد: محور غربی نیز در حال آماده‌سازی است سعی می‌کنیم تا هفته آینده یا 10 روز آینده در صورت شرایط جوی مناسب ترافیک در دو محور اصلی ایجاد شود. 
 
قاری قرآن خاطرنشان کرد:‌ یک تا دو ماه آینده اتصالات رمپ و لوپ‌های سمت غرب کار دارد تا اواخر سال پروژه به‌طور کامل تحویل داده می‌شود. 
 
وی بابیان اینکه تقاطع مقداد در محور بزرگراه امام علی(ع) با عمار یاسر قرار می‌گیرد، گفت: این پروژه دارای یک محور رفت‌وبرگشت اصلی و چهار رمپ و لوپ است که رمپ‌ها و لوپ‌ها بزرگراه امام علی(ع) را به عمار یاسر متصل می‌کند. 
 
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم یادآور شد: انتهای بلوار عمار یاسر بن‌بست بود و ارتباطی با بزرگراه امام علی(ع) نداشت، با این پروژه علاوه بر اینکه امتداد امام علی غیرهمسطح می‌‌شود، اتصال بزرگراه امام علی از سمت شمال و جنوب به داخل عمار یاسر امکان‌پذیر خواهد شد. 
 
قاری قرآن گفت: این پروژه ارتباط کاملی از بزرگراه امام علی(ع) به سمت بلوار پیامبر اعظم(ص) را برقرار می‌کند، بنابراین یکی از مهم‌ترین نکات این پروژه از بن‌بست درآوردن بلوار عمار یاسر است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار