در نشست هماهنگی جشن نیکوکاری مطرح شد:

11 هزار دانش آموز و دانشجو نیازمند کمک خیران

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد : از ابتدای دی سال جاری تاکنون مردم خیر و نوع دوست هم استانی سه میلیارد و 649 میلیون ریال به جشن نیکوکاری کمک کرده اند.
کد خبر: ۳۶۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 17 January 2017
11 هزار دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار حمایت و کمک های خیران و مردم نوع دوست در جشن نیکوکاری امسال هستند.
هدف از برگزاری جشن نیکوکاری ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه و به خصوص بین دانش‌آموزان برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت در آستانه سال نو است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، نشستی با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ستادی به منظور هماهنگی درخصوص برگزاری جشن نیکوکاری در کمیته امداد استان برگزار شد.
فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: جشنواره امسال تلفیقی از روش سنتی و جدید است که در کنار ارتباط چهره به چهره و مراجعه به افراد شاخص باید پایگاههای کمیته امداد نیز فعال باشند و در مرکز استان یک پایگاه مرکزی فعال داشته باشیم.
 
 11 هزار دانش آموز و دانشجو نیازمن کمک خیران

وی با اشاره به اینکه از ابتدای دی سال جاری تاکنون مردم خیر و نوع دوست هم استانی سه میلیارد و 649 میلیون ریال به جشن نیکوکاری کمک کرده اند، افزود: در رایزنی با خیران و افراد نیکوکار از ابتدای دی تاکنون 310 میلیون ریال نقدی، دو میلیارد و 840 میلیون ریال به صورت غیرنقدی و 500 میلیون ریال از محل انتظامی درخصوص کمک به جشن نیکوکاری جمع آوری شده است.
محبی بر برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر جشنواره نیکوکاری امسال و پیگیری برنامه های لازم در این خصوص از جمله انجام تبلیغات، هماهنگی با ادارات شرکت کننده در جشن مانند صدا و سیما، سپاه، بسیج و بخصوص بسیج ادارات و آموزش و پرورش و تشکیل دو تیم نظارتی برای روز جشن، تشکیل شبکه خیرین بانوان، هماهنگی و ارتباط با فرمانداران، ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه و خیران شاخص در استان تأکید کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان یادآور شد: سال گذشته از محل جشن نیکوکاری بیش از 12 میلیارد و 734 میلیون ریال کمک های مردمی جمع آوری شد که در این زمینه شهرستان باشت با سه میلیارد و 39 میلیون ریال رتبه اول و شهرستان های بویراحمد با دو میلیارد و 963 میلیون ریال و کهگیلویه با یک میلیارد و 709 میلیون ریال در رتبه های بعدی قرار دارند.
محبی با بیان اینکه در حال حاضر 11 هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری در اسرع وقت و بر اساس نوع نیازها توزیع می شود و همچنین کمک های جمع شده در مدارس برای دانش آموزان نیازمند همان مدارس هزینه می شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار