شهرداری از نحوه هزینه کرد بودجه های گردشگری گزارشی ارائه نداده است

کد خبر: ۳۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰ 19 May 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:

بهرام پارسایی رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز،عصر امروز در نود و‌ هفتمین جلسه شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: از شهرداری تقاضا دارم گزارشی از نحوه هزینه‌کرد و انجام بودجه‌های گردشگری در سال 93 و 94 ارائه کند، چراکه بیشتر از یک ماه پیش هم درخواست هزینه‌کرد و درآمد برنامه‌های نوروزی را از شهرداری داشتم که تاکنون گزارشی ارائه نشده است.

وی افزود: تجربه جهانی ثابت کرده است که صنعت گردشگری می‌تواند باعث توسعه و اشتغالزائی شود به طوری که با بررسی‌های علمی و تجربی ثابت شده است که ورود هر گردشگر می‌تواند پنج نفر را مشغول به کار کند.

این عضو شورا ادامه داد: ضعف شدید قوانین در حمایت و توسعه این صنعت و عدم باور بسیاری از مسئولان باعث شده گردشگری که بزرگترین ظرفیت ماست، در حد شعار باقی بماند.

پارسایی بیان کرد: بودجه شهر باید در راستای حل مشکلات شهروندان و حفظ حرمت انسانها و دادن اعتماد به نفس با جوانان شهر صرف شود نه فقط مباحث عمرانی، چراکه احداث تقاطع و چهار‌راه به کار جوانان بیکار نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات جامعه و حرمت مردم و ایجاد اشتغال، به طور جدی نیاز به باور توسعه گردشگری داریم، گفت: وجود و تأسیس کمیسیون گردشگری نشان از همت و عزم شورای شهر در توسعه گردشگری است.

پارسایی ابراز کرد: توسعه گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های آن بدون حضور بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست و یک نظر‌سنجی از فعالان حوزه گردشگری و مرور مصوبات کمیسیون نشان از نیاز به وجود این کمیسیون تخصصی گردشگری و زیارت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار