لیگ برتر فوتبال در ایستگاه نوزدهم؛

صبای قم به مصاف پرسپولیس می‌رود

تیم فوتبال صبای قم در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم میزبان پرسپولیس خواهد بود.
کد خبر: ۳۶۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 27 January 2017
به گزارش تابناک قم، لیگ برتر فوتبال ایران به هفته نوزدهم خود رسیده است و تلاش برای قهرمانی در بالای جدول و رهایی از سقوط در پایین جدول، جذابیت لیگ را هفته به هفته افزایش می‌دهد.

در یکی از دیدارهای این هفته لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال صبای قم از ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه روز شنبه نهم بهمن در ورزشگاه یادگار امام قم پذیرای تیم مدعی و صدرنشین پرسپولیس است و بازی سختی در پیش دارد.

برگزاری این مسابقه در قم به این معنا است که قم بار دیگر سرخپوش می‌شود و هواداران پرسپولیس در بازی روز شنبه در ورزشگاه یادگار امام قم، سکوهای این ورزشگاه را به رنگ سرخ درخواهند آورد و احتمالاً صبا هیچ شباهتی به میزبان نخواهد داشت.

یکی از نگرانی‌های هواداران فوتبال در قم این است که در صورت سقوط تیم صبای قم در پایان فصل، دیگر خبری از حضور تیم‌های پرهوادار نظیر پرسپولیس در قم نخواهد بود و ورزشگاه یادگار امام وارد دوران سکوت طولانی خود خواهد شد.

از گوشه و کنار خبر می‌رسد هواداران تیم تراکتورسازی تبریز در قم در حال سازماندهی برای حضور در ورزشگاه یادگار امام قم برای حمایت از صبا هستند و در صورت تحقق این موضوع احتمالاً هواداران استقلال در قم نیز تراکتوری‌ها را برای رویارویی با سرخپوشان همراهی می‌کنند.

صبا در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد و به خوبی می‌داند مسابقات باقی مانده تا پایان فصل برای این تیم و آینده آن در راه بقا در لیگ برتر حساس‌تر از همیشه است و بدین ترتیب کسب امتیاز از هر حریفی برای صبا اجتناب ناپذیر است.

تیم پرسپولیس ۲ بازیکن محروم دارد

در آن سوی میدان پرسپولیس که در کورس قهرمانی با تراکتورسازی قرار دارد و ۴ امتیاز نیز از حریف تبریزی خود پیش است می‌داند که برای قهرمانی و جامه عمل پوشاندن به آرزوی هواداران خود باید در همه مسابقات به دنبال پیروزی باشد و نه چیز دیگری.

پرسپولیس پس از مسابقه عجیب و پر حاشیه با گسترش فولاد تبریز در تهران، با ۲ بازیکن محروم شامل سید جلال حسینی و فرشاد احمد زاده به قم می‌آید تا برابر صبا قرار گیرد اما شرایط پرسپولیسی‌ها به گونه‌ای است که حتی بدون این ۲ بازیکن، تیمی پر مهره و خطرناک نشان می‌دهند.

با محرومیت سید جلال حسینی، حسین ماهینی در بازی پرسپولیس برابر صبای قم، کاپیتان خواهد بود. بعد از حسین ماهینی، محسن مسلمان کاپیتان دوم سرخ‌ها خواهد بود. او در نیم فصل دوم مسابقات فوتبال لیگ سیزدهم، برای سرخ‌ها به میدان آمد و از همه بازیکنان دیگر پرسپولیس قدیمی‌تر است.

پرسپولیس در بازی رفت در ورزشگاه آزادی توانست با تنها گل مهدی طارمی که وارد دروازه حامد لک شد صبا را در ورزشگاه آزادی شکست دهد اما در این بازی در قم دیگر خبری از حامد لک در دروازه صبا نیست و این بار محسن فروزان که خاطره خوشی از پرسپولیس ندارد از دروازه صبا حراست خواهد کرد.

صبای قم نیز که در نیم فصل دوم موفق به پیروزی بر پیکان و تساوی برابر ماشین سازی شده است از نظر دفاعی شرایط بهتری پیدا کرده است اما در فاز تهاجمی همچنان دچار مشکل است و در بازی با پرسپولیس نیز حفظ دروازه خود از خطر را اولویت اصلی خود قرار خواهد داد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار