برگزاری دومین جلسه کمیته فنی کمیسیون طرح تفصیلی در منطقه آزاد اروند

دومین جلسه کمیته فنی کمیسیون طرح تفصیلی در منطقه آزاد اروند با حضور نمایندگان دستگاههای استانی در سالن کنفرانس سازمان تشکیل گردید.
کد خبر: ۳۶۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 30 January 2017
 دومین جلسه کمیته فنی کمیسیون طرح تفصیلی در منطقه آزاد اروند با حضور نمایندگان دستگاههای استانی در سالن کنفرانس سازمان تشکیل گردید. 

در این جلسه ابتدا مدیریت شهرسازی و اطلاعات جغرافیایی سازمان ضمن تقدیر از مشارکت اعضای کمیسیون بر اهمیت و ضرورت برگزاری منظم این جلسات در درون منطقه تاکید کرد. در این جلسه لزوم رعایت ضوابط و مقررات دستگاههای مسئول از جمله سازمانهای محیط زیست، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی و گردشگری با استفاده از کلیه ظرفیتهای قانونی مناطق آزاد نیز مورد بحث قرار گرفت.

رحیمی همچنین با اشاره به اینکه طرح جامع منطقه آزاد اروند مراحل نهایی تصویب را در شورای عالی مناطق آزاد می گذراند خاطر نشان کرد این طرح با توجه به تمامی ملاحظات دستگاهها از جمله وزارت راه و شهرسازی، وزارت جهاد کشاورزی و سایر وزارتخانه ها تهیه شده و نمایندگان این نهادها در فرآیند تصویب طرح در شورای عالی حضور موثری دارند.

در پایان جلسه نمایندگان شهرداریهای آبادان و خرمشهر ضمن اشاره به روند مناسب کنونی و افزایش سرعت رسیدگی به درخواستهای متقاضیان شهرها، بر ادامه روند ارسال پرونده های موجود در شهرداریها و افزایش سرعت پاسخگویی به متقاضیان تاکید کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار