3 مدال برای بوکسورهای قم

بوکسورهای قمی از مسابقه‌های بوکس قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان موسوم به فستیوال بوکس ایران با دست پر به خانه بازگشتند و هر 3 نماینده اعزامی قم در این مسابقه‌ها مدال گرفتند.
کد خبر: ۳۷۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ 08 February 2017
به گزارش تابناک قم، بوکس قم تمرکز خود را بر رده‌های سنی پایه قرار داده است و بر این اساس بوکسورهای قمی در رده‌های نوجوانان و جوانان موفق به کسب مدال‌های پرتعدادی در یک سال اخیر شده‌اند. تازه‌ترین موفقیت بوکس قم به فستیوال بوکس نونهالان کشور در صومعه‌سرای گیلان که با حضور 85 بوکسور از 25 استان کشور برگزار شد باز می‌گردد.

ابراهیم رسولی موفق‌ترین نماینده قم در این مسابقه‌ها بود که در وزن 44 کیلو روی رینگ رفت و صاحب مقام قهرمانی و مدال طلا شد. امیر حسین احمدی دیگر بوکسور قمی بود که در وزن 52 کیلو به مصاف حریفان رفت و تا فینال هم پیش آمد اما در مبارزه پایانی بازنده شد و مدال نقره کسب کرد. در وزن 38 کیلوگرم محمدجواد بختیاری نونهال قمی حاضر در این فستیوال بود که با شکست در نیمه نهایی، به مدال برنز این مسابقه‌ها بسنده کرد. این 3 مدال حاصل تلاش بوکس قم با مربیگری مهدی یعقوب لو و حسین جمال‌لو در خطه شمال بود.

مسابقه‌های بوکس گرامیداشت دهه مبارک فجر نیز روزهای 21 و 22 بهمن در 21 رده سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود. قرار است بوکسورهای نوجوان پنج شنبه شب و بوکسورهای بزرگسال، جمعه شب برابر هم روی رینگ بروند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار