کسب رتبه دوم اداره کل دامپزشکی قزوین در بین دستگاههای اجرایی استان

اداره کل دامپزشکی استان قزوین با کسب مجموع امتیازات 1895 در شاخص های عمومی و اختصاصی موفق به کسب رتبه برتر در بین دستگاههای تولیدی – اقتصادی و همچنین رتبه دوم در بین تمامی دستگاههای اجرایی استان قزوین گردید.
کد خبر: ۳۷۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 11 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین در جلسه شورای اداری استان قزوین که در مورخ 20/11/95 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ، استاندارقزوین ، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار گردید، نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در سال 1394 در شاخص های عمومی و اختصاصی اعلام که بر اساس آن اداره کل دامپزشکی استان موفق به کسب رتبه دوم در استان گردید .
دستیابی به این رتبه بیانگر موفقیت اداره کل در نیل به اهداف مهمی چون حفظ سرمایه دامی استان از طریق کنترل بیماریهای دام و طیور و تضمین سلامت فرآورده های خام دامی از طریق نظارت مستمر در مسیر تولید تا عرضه در بعد شاخص های اختصاصی و نیز توسعه متوازن و تحقق اهداف مرتبط با حوزه اداری ، بهره وری مناسب در منابع انسانی و مالی ، سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی ، تکریم ارباب رجوع ، مدیریت سبز و ... ، در شاخص های عمومی می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار