امسال؛

صادر بیش از 22 هزار سند کاداستر در چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری از صدور بیش از 22 هزار سند کاداستر در چهارمحال و بختیاری طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۷۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 12 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سید محمود بهرسی اظهار کرد: به منظور سرعت‌بخشی و دقت در عملیات نقشه‌برداری آنتن‌های (آر، تی، کی) نصب و پروژه‌های پوشش ماهواره‌ای اجرایی شد.

وی از صدور بیش از 170سند مالکیت برای موقوفات استان در سال‌جاری خبر داد و گفت: امسال بیش از 22 هزار سند کاداستر در استان صادر شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان افزود: چهارمحال و بختیاری طی سال جاری در امور املاک توسط این اداره کل در سطح کشور رتبه نخست را کسب کرد.

وی خاطر نشان کرد: زمان تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به کاداستری تا 72 ساعت کاهش پیدا کرده و زمان رسیدگی به تقاضای تفکیک آپارتمانی نیز از 2 ماه به 2 روز کاهش یافته است.

بهرسی به روز شدن رسیدگی به پرونده‌های قانون تعیین تکلیف اراضی فاقد سند و صدور 32 هزار سند در راستای قانون تعیین تکلیف اراضی، صدور 98 درصد اسناد مالکیت اراضی ملی و موات و تحقق برنامه هدف در مقوله جانمایی و پلاک گذاری و تثبیت قطعات و صدور اسناد مالکیت دولتی را از برنامه‌های مهم سال‌جاری این اداره کل برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار