راه اندازی سامانه ارتباط مردم با رییس جمهور

ستاندار تهران با اشاره به در پیش بودن سفر رییس جمهور به غرب استان تهران گفت: به منظور بیان نقطه نظرات مردم با رییس جمهور، سامانه سامد از فردا راه اندازی می شود.
کد خبر: ۳۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲ 23 May 2015
به گزارش مهر،سید حسین هاشمی در نشست خبری تشریح سفر رییس جمهوری به غرب استان تهران با اشاره به این موضوع که مجموعه دولت و استانداری در تلاش است تا نقطه نظرات و پیشنهادات مردم را دریافت کند اظهار داشت: به منظور دریافت نظرات و درخواست های مردم، سامانه سامد در آستانه سفر رییس جمهور به غرب استان تهران راه اندازی خواهد شد.

استاندار تهران افزود: در جریان مراحل مختلف سفر ریاست محترم جمهور به شهرستان های استان تهران این سامانه آماده دریافت نظرات و پیشنهادات مردم است.

وی ادامه داد: سامانه سامد سامانه ارتباط تلفنی مردم با رییس جمهوری است که با حضور ۱۵۰۰ اپراتور و با هدف شنیدن درخواست ها، مطالبات و انتظارات مردم استان تهران از رییس جمهور و دولت راه اندازی می شود.

هاشمی با اشاره نحوه استفاده مردم از سامانه سامد طی روزهای آتی اضافه کرد: مردم برای بیان نظرات و درخواست های خود می توانند از طریق شماره ۱۱۰ به این سامانه اتصال یابند.

این مسئول گفت: این سامانه کار خود را از فردا آغاز خواهد کرد و مردم می توانند مشکلات و دغدغه های خود را بازگو کنند.

گفتنی است رئیس جمهور روز سه شنبه در اولین مرحله سفر به استان تهران در شهرستان های شهریار، ملارد و قدس حضور پیدا خواهد کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار