سرانه فضای سبز ارومیه هر سال یک متر افزایش می یابد

رکاب با بیان اینکه توسعه فضای سبز از شعار های مدیریت شهری است، بیان کرد: برای تحقق این مهم، شهرداری ارومیه افزایش سرانه فضای سبز به میزان یک متر را در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۳۸۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱ 05 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

 سرانه فضای سبز هر شهر را می توان  به عنوان نمادی از سرزندگی و نشاط اجتماعی آن جامعه دانست، شاخصی که شهر ارومیه نیز از آن مستثنی نیست.مهم ترين اثرات فضای سبز در شهرها تعديل دما، افزايش رطوبت نسبي، تلطيف هوا و جذب گرد و غبار است،  ساير اثرات فضای سبز در شهرها نقش نسبي دارند ولي مجموعه اثرات فضای سبز حضور آنها را در شهرها اجتناب ناپذير مي كند، به طوری كه بدون وجود آنها ممكن نيست شهرها پايدارباقي بمانند شاخصی که شهر داری ارومیه طی 4 سال اخیر به آن دست یافته است.

ناصر رکاب، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه  در این باره بیان کرد: از سال 92 تا تاکنون 41 پارک محله ای به مساحت 1846471 متر مربع در سطح شهراحداث شده است.

رکاب با بیان اینکه توسعه فضای سبز از شعار های مدیریت شهری است، بیان کرد:  برای تحقق این مهم، شهرداری ارومیه افزایش سرانه فضای سبز به میزان یک متر را در دستور کار قرار داده است.

وی بیان کرد: پارک‌ها با هدف توسعه و افزایش سرانه فضای سبز درمناطق مختلف شهری و ایجاد محیطی برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای شهروندان  ایجاد می شود.

وی یادآور شد: در طی 4 سال اخیر نزدیک به 5 متر به سرانه فضای سبز ارومیه افزوده  شده است و این در حالی است که از بدو تاسیس شهرداری تا سال 92 سرانه فضای سبز 6 متر بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار