فرمانده انتظامی شهرستان بدره :

تهدید چادرهای مسافرپذیر نوروزی بیش از فرصت آنهاست

سرهنگ محمد محمدی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرشهرستان بدره گفت :اداره میراث فرهنگی بایدبرای صدور مجوز چادرهای خصوصی مهمان پذیردر ایام نوروز دقت بیشتری نماید.
کد خبر: ۳۸۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 05 March 2017

به گزارش تابناک ایلام،سرهنگ محمد محمدی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرشهرستان بدره گفت :اداره میراث فرهنگی بایدبرای صدور مجوز چادرهای خصوصی مهمان پذیردر ایام نوروز دقت بیشتری نماید.

وی گفت : این چادرها هم فرصت هستند و هم تهدید که متاسفانه زمینه های تهدیدآنها بیشتر است ودرمواردتهیه و توزیع مواد مخدر،مصرف قلیان ،جمع شدن اراذل و اوباش و دیگر زمینه های بزهکاری فعالیت می کنند.

سرهنگ محمدی در مورد هشدارهای نوروزی پلیس گفت :لازم است مردم درایام تعطیلات نوروزی حتی الامکان منازل خود را خالی نگذارند و در صورت لزوم همسایگان ،افراد معتمدویا پلیس را مطلع نمایند.

وی به قدمت باستانی و وجود محوطه های متعددمیراث فرهنگی در بدره اشاره کرد و گفت :وجود این میراث ارزشمند طمع را برای افراد سود جوبالا برده است و همین امر نیاز تقویت اداره میراث فرهنگی و گردشگری را دوچندان می کند .

محمدی گفت : فعالیت های پلیس در بخش میراث فرهنگی پررنگ بوده و تاکنون 15 اکیپ حفاری را دستگیر و اکتشافاتی هم داشته ایم که در اختیار اداره میراث فرهنگی قرار گرفته اند.

وی از مسئولان استانی حاضر درجلسه خواست نسبت به تقویت امکانات و پرسنل اداره میراث فرهنگی و گردشگری بدره اهتمام بیشتری داشته باشندچرا که با این همه حجم کاری فقط یک کارمنددارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار