رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی از آمادگی کامل اورژانس استان در روز چهارشنبه آخر سال خبر داد.

با توجه به خطرات و بروز حوادث احتمالی در روز چهارشنبه سوری، ناشی از انفجار مواد محترقه و آتش سوزی ، 72 پایگاه شهری و جاده ای استان در حالت آماده باش هستند.
کد خبر: ۳۹۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶ 14 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:
دکتر باقر بهرامی در گفت و گو با خبرنگار وب دا ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو گفت:
وی گفت: در صورت نیاز از نیروهای اورژانس جاده ای نیز استفاده خواهیم کرد و همچنین 3 دستگاه آمبولانس پشتیبان اضافی نیز جهت تجدید قوا در نظر گرفته ایم.
دکتر بهرامی گفت: دو دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز در شهر های ارومیه و پیرانشهر آماده باش هستند تا در صورت بروز حادثه مشکلی از بابت امداد رسانی نداشته باشیم.
رییس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس آربایجان غربی از آماده باش تمامی بیمارستان های سطح استان نیز خبر داد و افزود: وضعیت آماده باش بیمارستان و پایگاه های اورژانس از ساعت 12 ظهرتاریخ 24 اسفند شروع شده و تا ساعت 12 تاریخ 25 اسفند ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: طبق دستور العمل، متخصصین ارتوپدی، جراح عمومی، بیهوشی و چشم بایستی در این تمامی بیمارستان ها مستقر شوند.
وی در ادامه به تشکیل اتاق مدیریت بحران نیز اشاره کرد و افزود: اورژانس استان به صورت 24 ساعته اماده ارائه خدمات به شهروندان محترم می باشد.
دکتر بهرامی ضمن اشاره به برنامه های اورژانس در تبلیغ، آموزش و اطلاع رسانی از طریق مربیان آموززشی در مدارس و برنامه های صدا و سیما گفت: کافی است به پیشنهاد ها و توصیه های اهل فن توجه کنیم و شب چهارشنبه سوری امسال را متفاوت تر، آگاهانه تر و شادتر به پایان برسانیم تا شاهد کاهش آمار مصدومان در این روز باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار