مردم سیستان و بلوچستان با روی خوش از مهمانان نوروزی استقبال کنند

کد خبر: ۳۹۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶ 18 March 2017

امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش با اشاره به نامگذاری سال 96 باعنوان «سیستان و بلوچستان مقصد گردشگری ناشناخته ایران» گفت: مردم این استان با روی خوش از مهمانان نوروزی استقبال کنند.

به گزارش ایرنا مولوی محمد عثمان قلندرزهی در خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت خاش با بیان اینکه جاده های سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان خاش در ایام نوروز با ترافیک بالایی رو به رو است از مردم استان خواست از سفرهای غیر ضروری اجتناب و زمینه تردد را برای مهمانان نوروزی فراهم کنند.
وی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان با دارا بودن روحیه اسلامی و انسانی و ویژگی برتر اخلاقی به طور حتم مسافران و گردشگران داخلی و خارجی را مجذوب مهمان نوازی خود می کنند.
وی بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان باید پر رنگ تر از سالهای گذشته با راهنمایی مسافران نوروزی و برطرف کردن گرفتاری ها و مشکلات آنان خاطرات خوشی را از این استان برای آنان رقم زنند.
وی با بیان اینکه نوروز و سال جدید فرصت های ارزشمندی برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های سیستان و بلوچستان است گفت: باید مهمان نوازی، زیبایی ها و جاذبه های گردشگری این استان به مردم ایران و دنیا نشان داده شود تا دنیا بدانند روحیه خدمتگزاری، ایمانی و ویژگیهای برتر انسانی و اسلامی مردم سیستان و بلوچستان در دنیا نظیر و مانند ندارد.
امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش با بیان اینکه این شهرستان جایگاه حافظان و عالمان دین است گفت: همه مردم باید با تمام توان خود به میهمانان خدمات رسانی کنند و معنویت و نوعدوستی خود را به رخ جهانیان بکشانند.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار