حرکت‌های عمران شهری، همگام با اصول کارشناسی و فنی پیش می‌رود

کد خبر: ۳۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 26 May 2015

شهردار تبریز گفت: با راه اندازی مرکز پژوهش های شهرداری تبریز همه پروژه ها، اقدامات و حرکت های عمرانی با مطالعه و بررسی کارشناسی پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، دکتر صادق نجفی در نشست مشترک دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و شهرداری تبریز اظهار داشت: بر این اساس همه پروژه های شهرداری در سطح شهر، دارای کیفیت چشمگیری بوده و از سرعت انجام بالایی برخوردارند.

دکتر نجفی تصریح کرد: شهرداری تبریز در حوزه های مختلف مانند رباتیک، کشاورزی، فنی و مهندسی، و انجام مطالعات پروژه های مختلف آمادگی خود را برای همکاری مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اعلام می‌کند.

وی گفت: احداث تصفیه خانه برای شهر خاوران،احداث تصفیه خانه برای انتقال آب به دریاچه ارومیه،ایجاد شهرک دانشگاهی در انتهای اراضی پادگان، طراحی و زیباسازی شهر و درنهایت دایر نمودن دفتری در مرکز پژوهش های شهرداری و دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برخی از پروژه ها و اقداماتی است که می توان از آنها برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نام برد.

شهردار تبریز همچنین نقش دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای علمی کشور، افتخارآفرین خوند و افزود: تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی کار بزرگی برای میهن اسلامی انجام داد و امروزه دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه در رشته های مختلف منشأ خدمات شایانی برای میهن اسلامی هستند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور دارای مقبولیت بالایی است و یکی از آثار و برکات جمهوری اسلامی است و باعث دانایی مردم شده و باید آن را ارج نهیم

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار