سیدمصطفوی در بازدید از ستادهای اسکان فرهنگیان ارومیه:

تکریم مهمانان فرهنگی اولویت ستادهای اسکان استان باشد

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اذعان به جایگاه رفیع معلم در سطح جامعه، گفت: تکریم مهمانان فرهنگی اولویت ستادهای اسکان استان باشد.
کد خبر: ۳۹۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 19 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به همراه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان با حضور در ستادهای اسکان فرهنگیان شهرستان ارومیه، ضمن بازدید از روند خدمات رسانی به مسافرین فرهنگی، با عوامل اجرایی این ستادها دیدار و گفتگو کرد.

«فریدون سیدمصطفوی» در این بازدید با بیان اینکه جلب رضایت مسافران فرهنگی مهمترین هدف ماست؛ اظهار کرد: خوشرویی در برخورد اول و تکریم مهمانان فرهنگی اولویت ستادهای اسکان استان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: آموزش و پرورش استان با تمام توان و بسیج کلیه امکانات خود برای جلب رضایت هموطنان عزیز تلاش می کند.

این مقام مسئول با تبریک پیشاپیش سال جدید به شهروندان افزود: امسال یکهزار کلاس درس در 100 مدرسه و در 17 شهرستان آماده میزبانی از فرهنگیان است.

سید مصطفوی بیان کرد: برای اینکه تجهیزات جدید و کافی در اختیار معلمان باشد امسال دو میلیاردو 500 هزار ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به تجهیز مدارس اختصاص یافته است.

وی بیان کرد:این اقلام شامل 100 دستگاه یخچال 100 دستگاه تلویزیون 240 تخته فرش و حدود پنج هزار و 500 تخته پتو بیش از یکهزار و 800 عدد بالش است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایحان غربی اضافه کرد: تجهیزات سالهای گذشته نیز نظافت و پاکسازی شده تا در اختیار همکاران عزیز قرار گیرد.

وی اظهار کرد: بهترین مدارس و مدارس جدید الاحداث در اختیار همکاران قرار می گیرد و اولویت با مدارس شبانه روزی باشگاههای فرهنگیان و خانه های معلم است که قبلا همکاران به صورت اینترنتی برای رزرو ثبت نام کردند. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار