معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری قزوین:

دستگاه قضایی قزوین برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان قزوین از آمادگی دستگاه قضایی استان در حوزه ارائه اطلاعات مورد نیاز دستگاه های ذیربط برای انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۴۰۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 10 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، عبدالله آقا علیخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان حضور در شوراهای شهر و روستا تا هفتم فروردین ماه انجام شد و در این میان دستگاه قضایی به عنوان یکی از مراکز چهارگانه استعلامی با آمادگی کامل در این عرصه خدمات ارائه کرده است.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان قزوین خاطرنشان کرد: در ایام ثبت نام داوطلبان همه روزه پشتیبانی از سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری دادگستری به منظور جلوگیری از بروز اختلال در روند صدور استعلامات در دادسراهای استان با حضور شبانه روزی پرسنل متخصص معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری قزوین صورت پذیرفت.

وی افزود: پشتیبانی های لازم برای ارائه خدمات از مدت ها قبل پیش بینی شده و خوشبختانه با آمادگی موجود در استان، تاکنون خدمات متناسب با نیاز دستگاه های مختلف و مراجعان ارائه شده است.

علیخانی با اشاره به لزوم برگزاری انتخابات سالم تصریح کرد: هدف ما در گام نخست و اصلی برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم است از این رو تمام تلاش دستگاه قضا بر این است تا بسترهای متناسب با وظایف و اختیارات مرتبط را فراهم کند تا مجریان انتخابات با پشتوانه قانونی به اجرای دقیق قانون اقدام کنند.

وی یادآورشد: کاندیداها نیز لازم است در زمینه قانون مداری و رعایت اخلاق انتخاباتی دقت لازم را داشته باشند تا فضایی مناسب برای رقابت فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار