رونمایی از تندیسی برای ایجاد انگیزه در کوهنوردان + تصاویر

نصب تندیس و میدان کوهنورد در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ ورزش کوهنوردی در بین نسل جوان و نوجوان و به درخواست کوهنوردان یاسوج انجام شده است.
کد خبر: ۴۰۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 12 April 2017
تپه های محمد آباد یکی از مهمترین مناطقی است که شهروندان یاسوجی ، برای کوهنوردی از آن ها استفاده می کنند. بر همین اساس میدانی در نزدیکی این محل به عنوان میدان کوهنورد نامگذاری شده است و نصب تندیس کوهنورد باعث ایجاد نشاط و انگیزه بیشتر در میان کوهنوردان خواهد شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شهردار یاسوج در این آئین گفت : برای تندیس کوهنورد به ارتفاع چهار متر شهرداری یاسوج مبلغ 100 میلیون تومان سرمایه گذاری کرده است.
 
 رونمایی از تندیسی برای ایجاد انگیزه در کوهنوردان + تصاویر
 
محمد علی جاوید افزود : نصب و راه اندازی تندیس های مختلف در میادین و معابر عمومی در راستای همسان سازی فضاهای شهری با هویت و نام میادین این شهر صورت می گیرد.
وی تصریح کرد : تلاش می شود با ساخت و نصب تندیس با نام و هویت فرهنگی، اجتماعی یاسوج، فرهنگ ملی و گردشگری منطقه بهتر و بیشتر به گردشگران و مسافران معرفی شود.
وی اظهارداشت: نصب تندیس و میدان کوهنورد در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ ورزش کوهنوردی در بین نسل جوان و نوجوان و به درخواست کوهنوردان یاسوج انجام شده است.
وی تصریح کرد: کوهنوردی ورزشی مفرحی است که ترویج آن به سلامت جامعه کمک می کند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
خوب شد امامزاده نساختند !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
واقعا به کجا داریم میریم؟
به جای نصب نمادهای مذهبی، تندیس کوهنورد نصب می کنن.
پاسخ ها
یک کوهنورد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
شما مخالف ورزشی؟ معصومان دین نفرموده اند که عقل سالم در بدن سالم است؟ چه ورزشی از کوهنوردی سالم تر است؟ خود پیامبر اکرم (ص) برای عبادت خداوند به کوه و غار پناه نمی بردند؟ تجربه عبادت خداوند در کوهستان با هیچ تجربه ای قابل قیاس نیست. لطفا امتحانش کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
دستتون درد نکنه. تندیس گذاشتید مردم کوهنوردی کنن. ولی به جاش وسایل سرسام آور کوهنوردی رو ارزون کنید تا بتونن تجهیزات بخرن برن کوه.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار