پیش بازی ماشین سازی - پرسپولیس

درخت ها ایستاده می میرند!/کاظمی به دنبال معجزه، برانکو به دنبال جام!

در چارچوب هفته بیست و هفتم، روز شنبه، سبزقباهای تبریزی در ورزشگاه یادگار امام(ره) مقابل صدرنشین بلامنازع لیگ برتر صف آرایی خواهند کرد.
کد خبر: ۴۰۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 14 April 2017
ماشین سازی که یکی از پر هزینه ترین تیمهای لیگ برتر فوتبال کشور است در حالی پذیرای قرمزهای پایتخت خواهد بود که به تنهایی و با اقتدار تمام به قعر جدول چسبیده و علیرغم هزینه کرد "نجومی"، عملکردی "زیر خط فقر" داشته است!
سبزقباها هرچند نتوانستند نمایشی در خور نام فوتبال پر سابقه ی "ماشین سازی" داشته باشند ولی چندین رکورد را به نام خود ثبت کردند، رکوردهایی که در فوتبال تبریز بی سابقه بود:
کمترین برد (با 3 پیروزی)
بیشترین باخت (با 16 شکست)
بدترین خط حمله (با کمترین گل زده)
بدترین خط دفاعی (با بیشترین گل خورده)
که تا سال های سال در اذهان فوتبال دوستان آذربایجانی به یادگار خواهد ماند.
این در حالی ست که سرمربی جدید این تیم نیز نتوانست کاری از پیش ببرد و برخلاف وعده ای که داده بود، سومین سهمیه تبریز را به کمک مدیرعامل، هیات مدیره و شهردار بر باد داد.

در آن سوی میدان نیز شاگردان برانکویی حضور خواهند داشت که خود را برای یک پیروزی آسان و کسب عنوان قهرمانی و برگزاری جشن قهرمانی (سه هفته پیش از پایان مسابقات) در تبریز آماده کرده اند.
پرسپولیس تا اینجای فصل، عالی نتیجه گرفته و با تکیه بر صدر جدول، فاصله امتیازی کم سابقه ای با تعقیب کنندگان (تراکتور و استقلال) ایجاد کرده است.

بی شک تقابل دومین خط حمله برتر لیگ با ضعیف ترین خط دفاعی لیگ می تواتد بسیار جذاب و دیدنی باشد. جایی که مهدی اسلامی باید یک تنه در برابر هجوم مهاجمان تهرانی ایستادگی کند.
ماشین سازی تا اینجای کار نشان داده که برخلاف ادعای شهردار تبریز، تماشاگر چندانی ندارد ولی انتظار می رود که هواداران متعصب فوتبال آذربایجان و تراکتورسازی سکوهای یادگار را پر کنند (همان کاری که در هفته های پایانی لیگ یک انجام دادند و باعث صعود این تیم ریشه دار به لیگ برتر شدند)  تا این بار مانع از نواخته شدن سرود قهرمانی دردانه های پایتخت در دیار غیورمردان تبریزی شوند.

اما در این میان، نقش اصلی را بازیکنان تیم ماشین سازی بر عهده دارند تا حداقل به جبران مبالغ میلیونی ای که گرفته اند، غیرت به خرج دهند و جانانه بازی کنند تا بیش از این مایه ی شرمساری فوتبال تبریز نشوند.

برگزاری جشن تولد برای یکی از دو مربی تیم در دو روز گذشته، نشان از روحیه ی شاد و فضای مفرح! این تیم دارد که امیدواریم این روحیه در میدان نیز دیده شود و بازیکنان نای دویدن و جنگیدن داشته باشند!
با اینکه سقوط این تیم پر هزینه به دسته پایین تر مسجل شده است ولی فوتبالدوستان تبریزی انتظار دارند تا قدیمی ترین تیم شهرشان در 4 بازی باقی مانده، مردانه و شرافتمندانه بجنگند و با گردنی افراشته سقوط کنند نه با سری افکنده! درخت ها ایستاده میمیرند!
 
نویسنده:عادل جعفرموحد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار