رئیس ستاد اقامه نماز قزوین:

حضور یک جلسه‌ای دانش‌آموزان در نماز جمعه رفع تکلیف است

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: اهمیت موضوع انتخاب مرجع باید از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما، برای همه به ویژه دانش‌آموزان تبیین شود، در غیر این صورت حضور یک جلسه‌ای دانش‌آموزان در نماز جمعه، فقط رفع تکلیف است.
کد خبر: ۴۰۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 16 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدقریش موسوی در بیست و نهمین جلسه شورای قرآن، عترت و نماز استان قزوین که با حضور مسؤولان و کارشناسان در سالن جلسات اداره‌کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، با اشاره به طرح تقلید و مرجع‌شناسی در مدارس استان قزوین اظهار داشت: با توجه به اینکه اجرای این طرح در بین دانش‌آموزان اهمیت بسیاری دارد، باید همایشی با حضور ائمه جمعه بررسی و کارشناسی شود.

وی افزود: برای این امر باید با هماهنگی امام جمعه، طی حکمی از ائمه جمعه جهت معرفی مسئله مرجع‌شناسی برای دانش‌آموزان استفاده کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین اضافه کرد: جهت آشنایی سایر آحاد جامعه با مسئله مرجع‌شناسی، لازم است که سازمان‌ها با همکاری و تعامل یکدیگر تبلیغات گسترد‌ای را در یک بازده زمانی معین انجام دهند.

موسوی عنوان کرد: فردی که مرجع نداشته باشد، اعمالش درست نیست و آموزش و پرورش باید با هماهنگی شهرداری و سازمان‌های مرتبط این امر را تبلیغ کرده و گسترش دهد.

این مسؤول یادآور شد: در تمام شهر باید تابلوهایی با سؤالات انگیزشی نصب شود و ذهن همه را به سمت این موضوع سوق دهیم تا یک جو تبلیغی برای انتخاب مرجع تقلید داشته باشیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین خاطرنشان کرد: اهمیت این موضوع باید از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما، برای همه به ویژه دانش‌آموزان تبیین شود، در غیر این صورت حضور یک جلسه‌ای دانش‌آموزان در نماز جمعه، فقط رفع تکلیف بوده و ادای وظیفه نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار