نشريات درانعکاس اخباردولت منصفانه عمل کنند

استاندار همدان خواستار انتقاد سازنده جامعه خبری از مسوولان و ذکر کاستی ها شد و گفت: بر این اساس انتظار می رود نشریات در انعکاس اخبار و خدمات دولت منصفانه عمل کنند.
کد خبر: ۴۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 30 May 2015

استاندار همدان گفت: فعالان در روابط عمومی ادارات و نهادها نباید اجازه دهند برخی از افراد خدمات دولت را تضعیف یا به نام خود مصادره کنند.

به گزارش ایرنا؛ محمدناصر نیکبخت در آیین معارفه مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان با ذکر اینکه از نقد منصفانه و کارشناسی شده استقبال می کنیم اضافه کرد: انتظار نداریم رسانه ها همواره به مطلوب جلوه دادن عملکرد و وضعیت استان بپردازند بلکه مشکلات را نیز منصفانه منتقل و منعکس کنند.

وی افزود: انتقاد سازنده جامعه خبری از مسوولان و ذکر کاستی ها برای استان مفید است بر این اساس انتظار می رود نشریات در انعکاس اخبار و خدمات دولت منصفانه عمل کنند.

استاندار همدان گفت: تعامل مجموعه روابط عمومی با حوزه های اثر گذار از جمله رسانه ها باید بسیار صمیمانه و اخلاق مدارانه باشد چراکه زحمات دستگاه ها در رسانه ها جلوه و تبلور می یابد.

نیکبخت بیان کرد: روابط عمومی ها می توانند در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب به نام همدلی و همزبانی ملت و دولت مزین شده جایگاه بسیار بالایی داشته باشند.

وی اظهار کرد: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مسوولان و مردم هستند و می توانند علاوه برای عملیاتی کردن این پیام، ارتباط با مردم را تا حدی افزایش دهند که آنها عملیاتی شدن شعار سال را احساس کنند.

وی با ذکر اینکه امسال شاهد برگزاری انتخابات در کشور خواهیم بود از فعالان در روابط عمومی خواست: با تلاش و پشتکار عاملی برای حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای و ایجاد حماسه ای بزرگ شوند.

وی عملکرد مجموعه روابط عمومی استانداری را بسیار مطلوب و شایسته تقدیر دانست و افزود: تغییر و تحول در هر مجموعه مدیریتی به خصوص مجموعه استانداری امری عادی و طبیعی است.

مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان نیز گفت: همدان در دو سال گذشته میزبان دولتمردان و مقامات بلند پایه کشور بوده که نقش روابط عمومی ها در هماهنگی و انتقال اخبار این حضور بسیار پراهمیت است.

احسان شهابی افزود: نگاه غالب مدیران به مجموعه روابط عمومی یک نگاه سنتی است در حالیکه باید این رویکرد تغییر یابد.

مدیرکل سابق روابط عمومی و امر بین الملل استانداری همدان نیز اظهار کرد: سایت اطلاع رسانی استانداری همدان در سه نوبت ارزیابی صورت گرفته از سوی وزارت کشور در جمع پنج استان نخست کشور قرار گرفت.

مسلم مخفی افزود: عملکرد مطلوب مجموعه روابط عمومی در بیشتر حوزه ها منجر به الگو برداری از فعالیت های صورت گرفته توسط فعالان در این حوزه در سایر استان ها شد.

وی تهیه آرشیوکامل صوتی و تصویری از همایش ها، جلسات و نشست های صورت گرفته و تحویل آن به مرکز اسناد به عنوان شناسنامه استان را از خدمات ماندگار این مجموعه برشمرد.

در این آیین احسان شهابی که پیش از این در مجموعه معاونت اجتماعی استانداری مشغول به فعالیت بود به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل استانداری معرفی و از خدمات مسلم مخفی تقدیر شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار