مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش سمنان:

بیش از 3200 دانش‌آموز دختر سمنانی زیرپوشش طرح «مشکات» قرار گرفتند

مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از پوشش بیش از سه هزار و 200 دانش‌آموز دختر پایه هشتم این استان در طرح «مشکات» خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰ 18 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان سمنان، مهرانه خادمی در حاشیه همایش پدران و دختران در سالن شهید مطهری سمنان افزود: موضوع این همایش، آموزش مهارت‌های ارتباطی و اهمیت جایگاه خانواده به دختران پایه هشتم مقطع متوسطه اول به همراه پدران است.

وی با اشاره به اجرای طرح مشکات با هدف بهسازی و سالم‌سازی روابط دختران نوجوان در خانواده، مدرسه و اجتماع اظهار کرد: طرح مشکات با هدف ارتقای مهارت والدین و معلمان در برخورد با دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه اجرا می‌شود.

مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: سه هزار و 200 دانش‌آموز دختر پایه هشتم و به همین تعداد نیز اولیای دانش‌آموزان زیرپوشش طرح مشکات قرار گرفته‌اند.

خادمی از برگزاری همایش دختران و پدران با حضور 450 نفر در سالن شهید مطهری سمنان خبر داد و گفت: امروز هم 250 نفر از دختران و پدران در همایش طرح مشکات در شهرستان شاهرود شرکت کردند. اجرای این همایش با همکاری معاونت پرورشی اداره کل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار