نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در شهرک مدنی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در شهرک مدنی، نجات افراد محبوس شده در یک منزل در باغ حکمتی و نجات حیوانات در خیابان طالقانی نیز در عملیات امداد و نجات انجام شد.
کد خبر: ۴۱۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 19 April 2017
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: 323 تماس شهروندان همدانی طی 24 ساعت گذشته در سامانه 125 ثبت شده است.

به گزار فارس؛ محمدرضا بیاناتی بابیان اینکه طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات، آتش‌نشانان همدان طی 24ساعت گذشته پنج عملیات را به سرانجام رساندند، اظهار کرد: عملیات‌های انجام شده شامل دو عملیات اطفاء حریق و سه عملیات امداد و نجات بود.

وی در تشریح عملیات‌های اطفاء حریق انجام شده گفت: حریق ترانس برق در هنرستان و حریق ضایعات در پل هوایی منجر به انجام عملیات‌های اطفاء حریق در این بازه زمانی شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در شهرک مدنی، نجات افراد محبوس شده در یک منزل در باغ حکمتی و نجات حیوانات در خیابان طالقانی نیز در عملیات‌های امداد و نجات انجام شد.

وی به برقراری 323 تماس توسط شهروندان با سامانه 125 اشاره کرد و افزود: از تماس‌های برقرار شده 15 تماس ثبت شده در سامانه به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی بوده است.

بیاناتی با بیان اینکه 50 تماس ثبت شده در سامانه نیز طی این مدت اشتباه بوده است، تصریح کرد: متأسفانه 253 مورد از تماس‌های برقرار شده نیز ایجاد مزاحمت بوده است.




اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار