اتصال تمامی مراکز خرید گندم شرق و مرکز مازندران به سامانه مانیتورینگ

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: 100 درصد از مراکز خرید گندم در شرق و مرکز استان، به سامانه مانیتورینگ نظارت بر ذخیره‌سازی کالاهای استراتژیک متصل شده‌اند.
کد خبر: ۴۱۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵ 06 May 2017

مازند اصناف. باحضور ایران‌شاهی عضو هیئت مدیره و معاون مالی و اداری شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و افرازه مدیر کل امور مجامع، سامانه مانیتورینگ دوربین مدار بسته شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو در استان مازندران، با اعتبار بالغ بر نیم میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
 
محمد جعفری در مراسم افتتاحیه این سامانه گفت: بیش از 80 درصد نقاط تعیین شده و 100 درصد از مراکز خرید گندم در شرق و مرکز استان، به سامانه مانیتورینگ نظارت بر ذخیره‌سازی کالاهای استراتژیک متصل شده‌اند.
 
وی افزود: از آنجایی‌که 70 تا 80 درصد خرید تضمینی گندم از مازندران در مراکز شرق و مرکز استان انجام می‌شود، استقرار و اتصال مراکز خرید در اولویت کار قرار گرفت.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو اظهار کرد: بخشی از این سخت افزار (سرور و مانیتورینگ) در شرکت غله و بخش دیگر آن در کارخانجات آرد، مراکز و انبارهای ذخیره سازی ملکی و غیرملکی گندم مستقر می‌باشد.
 
جعفری با بیان اینکه اساس عملکرد این سیستم بر پایه تکنولوژی نوین پردازش تصویری است؛ عنوان کرد: در این سامانه، این امکان مهیا است که بخشی از کنترل و نظارت در حوزه گندم، به‌صورت سیستمی انجام شود.
 
وی با بیان اینکه دستیابی به این سطح از بهره‌وری سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، برای اولین بار در کشور محقق شده است؛ خاطرنشان کرد: سطح دسترسی بسیار پیشرفته‌ای که در این سامانه پیش بینی و طراحی شده، موجب تسهیل اجرای عملیات پردازش تصویری می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو در پایان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، انبارهای آرد شرکت حمل‌ونقل خلیج فارس نیز در آینده‌ای نزدیک به این سامانه متصل می‌شود؛ اضافه کرد: نحوه این انتقال به‌شکلی است که تا حد امکان، ارتباطات به‌صورت بالاترین سطح نقطه به نقطه انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار