وحدتی پور، کاندیدای شهرداری اردبیل:

مترو توجیه سرمایه گذاری دارد و اجرای آن را کلید می زنم

مدیر کل سابق نوسازی مدارس استان و شهردار اسبق پارس آباد بر لزوم احداث یک پل کابلی زیبا در اردبیل به عنوان یکی از نمادهای این شهر تاکید کرد و گفت: وقتی در سالهای اخیر این همه تعداد پل روگذر در اردبیل احداث شده حیف است که به زیباسازی و نمادسازی "سازه پل ها" توجه نشود.
کد خبر: ۴۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴ 01 June 2015

یاور وحدتی پور کاندیدای تصدی مسئولیت شهرداری اردبیل در جلسه ارائه برنامه های خود به شورا گفت: با شجاعت اعلام می کنم که استارت اجرایی شدن پروژه مترو در اردبیل را کلید می زنم و مشارکت در اجرای این طرح برای سرمایه گذار بخش خصوصی توجیه دارد.

به گزارش تابناک اردبیل، مدیر کل سابق نوسازی مدارس استان و شهردار اسبق پارس آباد بر لزوم احداث یک پل کابلی زیبا در اردبیل به عنوان یکی از نمادهای این شهر تاکید کرد و گفت: وقتی در سالهای اخیر این همه تعداد پل روگذر در اردبیل احداث شده حیف است که به زیباسازی و نمادسازی "سازه پل ها" توجه نشود و با برنامه ریزی و تدبیر می توان در اجرای پروژه های آینده این مهم را لحاظ کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به زیباسازی شهر گردشگرپذیری در سطح اردبیل را یک ضرروت انکارناپذیر عنوان کرد و با بیان اینکه می توان شب های اردبیل را به یکی از زیباترین و معنوی ترین فضاهای کشور تبدیل کرد گفت: بنده برای تحقق این ایده برنامه دارم و معتقدم تبدیل اردبیل به شهر شب های زیبا و معنوی تاثیر بسزایی در جذب گردشگران به استان خواهد داشت.

وحدتی پور اجرای تونل مشترک تاسیساتی در کل شهر را نیاز مبرم اردبیل برای توسعه نظام مند در آینده دانست و گفت در صورتی که به عنوان شهردار اردبیل انتخاب شوم اجرایی شدن این مهم را با تعامل دیگر دستگاه های ذیربط به جد پیگیری خواهم کرد.

وحدتی پور در بخش دیگری از سخنان خود برنامه هایش را برای کنترل و مهار آبهای سطحی اردبیل تشریح کرد و در پایان بر لزوم برنامه ریزی علمی برای مشارکت پایدار مردمی در امورات شهری اردبیل تاکید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار